אמרנו את זה בעבר ונגיד זאת שוב: אין שום תחליף לדעות אמינות וכנות של צד שלישי. לפי מחקר שנערך בשנה שעברה, 85% מצרכני טכנולוגיה אמרו שבלוגים, סרטוני וידאו, מאמרים וביקורות שנכתבו על ידי מוצעים הם הדברים שהכי משפיעים עליהם ברשת כשהם שוקלים לרכוש מוצרים טכנולוגיים חדשים.
כעת, יש לנו מחקר ברור כשמש שתומך בכח הגדול שיכול להיות לביקורות חיוביות על תפישת המותג.
ערכנו את המחקר עם 815 צרכנים ברשת עם עניין במוצרי טכנולוגיה, כאשר המטרה שלנו היתה למדוד את הדברים שאנחנו יודעים שחשובים למשווקי מותגים: מודעות מותג, העדפת מותג, כוונת רכישה, הסבירות לביצוע רכישה ועוד. אנחנו מבינים את ההשפעה הגדולה של הקריטריונים האלה (וכמובן, הפוטנציאל הגדול של העצמתם על ידי אאוטבריין) וזה מה שחיפשנו.
אז מה היו ההשפעות של ביקורות חיוביות על מותגים טכנולוגיים?
- שיפור של 102% במודעות למותג
- שיפור של 54% בהעדפת המותג
- שיפור של 43% בכוונת רכישה
- שיפור של 46% בסיכוי להמלצה על אותו מותג לחברים
- שיפור של 32% בזיהוי המותג כ”מתקדם טכנולוגית”
מאוד מרשים. עם נתונים כאלה, אנחנו חושבים שאין שום סיבה להסס מלהעצים את מה שאתם יכולים להרוויח מהמדיה שלכם.
את המחקר המלא ניתן להוריד מכאן.
נכתב על ידי גבי קור. פורסם במקור בבלוג של אאוטבריין באנגלית. תמונת שער: Shutterstock