איך פוטושופ היה נראה כתכשיר טיפוח?

פוטושופ יכול לחולל קסמים. תוכנת עיבוד התמונות יודעת להעלים חצ’קונים, להחלק את העור, להצר את המותניים, להאריך את הגפיים ובאופן כללי לשפר את כל התמונות בעולם בערך.

אנה היל, סטודנטית לעיצוב, הכינה לאחרונה סדרת פרסומות מזויפות שמנסות להציג את פוטושופ כתכשיר טיפוח. דמיינו את כל הקלישאות שאתם מכירים מפרסומות לקרם פנים / תכשירי איפור / שמפו, רק עם הכח הבלתי מוגבל של פוטושופ – וזה מה שתקבלו:

קראו גם: ג’ניפר לורנס לפני ואחרי פוטושופ

אנה עצמה הבינה עד כמה עיבודי פוטושופ משנים את נקודת המבט שלנו תוך כדי העבודה על הפרוייקט. “אחד הדברים ששמתי לב אליו כשהכנתי את התמונות היה כשחזרתי לגרסאות המקוריות של התמונות, והן נראו לי ‘לא נכונות’ ואפילו מגעילות. זה גרם לי להיות סופר-מודעת לכמה מעוותת נקודת המבט שלי הפכה להיות אחרי שהסתכלתי על הגרסאות הערוכות במשך זמן מה”, היא אמרה.

במודע החוויה של היל לא ממש מפתיעה – אבל אם העיוות הזה הצליח לתפוס גם סטודנטית מודעת שעשתה את עיבודי התמונה בעצמה – זה ברור שהוא משפיע על כולנו כשאנחנו נתקלים כל הזמן בדימויים לא מציאותיים בעיתונים ובטלוויזיה.

דרך Taxi

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן