חברת התעופה WestJet נכנסה לרוח חג המולד השולטת בימים אלה באמריקה – והחליטה לפנק את כל הטסים שלה באחת הטיסות במתנות שהם ביקשו לקבל לחג המולד.
לפני הטיסה הציבה החברה דוכן אלקטרוני, בו הוקרנה דמותו של סנטה קלאוס. סנטה היה בעצם שחקן ששהה באותו זמן באולפן סמוך וצפה בשידור חי באמצעות וידאו את הנוסעים שבשדה התעופה. סנטה פנה לכל אחד ואחת מהנוסעים ושאל אותם מה הם מבקשים לחג המולד.
הבקשות היו מגוונות: החל מצעיפים וגרביים, דרך טאבלטים ומצלמות ועד לטלוויזית ענק אחת.
ברגע שהנוסעים עלו על הטיסה מיהר צוות החברה לקניון הקרוב ליעד של הטיסה, והתחיל להעמיס את עגלת הקניות במטרה להגשים את כל המשאלות. את המוצרים הם עטפו באריזות יפות ושלחו היישר לשדה התעופה.
כשהטסים נגעו בקרקע, החלה חברת התעופה לשחרר את המתנות על קרוסלת המזוודות. גם השחקן ששיחק את סנטה הופיע והבהיר לכל הנוסעים שזה לא טריק – החברה באמת החליטה להגשים להם את המשאלות.
אז נכון, מדובר בטריק שיווקי, אבל אם כבר טריק שיווקי – שיהיה עשוי ככה: הנוסעים התרגשו וכך גם מיליוני הצופים שראו את הסרטון הדוקומנטרי שלמעלה, שמתאר את העבודה על הטריק הזה ביוטיוב.
WestJet זכתה להפצה ויראלית שוודאי שווה למחלקת הפרסום שלה הרבה יותר מהמחיר ששילמה על המוצרים, והנוסעים זכו לטיסה שהם לא ישכחו עוד הרבה הרבה זמן.
דרך Godvine