איך עושים המשך לאחת הפרסומות האהובות ביותר של שנה שעברה? אנשי הפרסום של בריטיש איירווייז עשו זאת על ידי הפקת סוג של המשך לפרסומת ״כוכבים על המטוס״ שלהם משנה שעברה.
בעלי אתרים: שלבו פרסומות של Bannerplay ותוכלו להרוויח יותר כסף! (פרסומת)
הכוכבים אותם כוכבים (שחקן הכדורסל קובי בראיינט ושחקן הכדורגל לאו מסי), אבל הפעם הם עושים את הדבר שהכי כיף לעשות בתקופה האחרונה: מצלמים את עצמם לתמונות Selfie.
נחזור שנה אחורה. פרסומת Legends on Board מושקת. ילד קטן מתגנב למחלקה הראשונה של אחת מטיסות טורקיש ומגלה שם את כוכב הכדורגל האהוב עליו.
כשהוא מגיע לבקש חתימה, עוצר אותו כוכב הכדורסל האהוב עליו שיושב כמה מושבים מאחוריו. אז נפתח קרב בין הכוכבים על ליבו של הילד: מי יצליח לבצע כמה שיותר טריקים ויזכה לחתום לו על הכדור.
הפרסומת הנהדרת הזאת הפכה להצלחה אדירה, וצברה כבר מעל 100 מיליון צפיות ביוטיוב. אנשי הפרסום של טורקיש כנראה ידעו שאין להם טעם להפיק פרסומת בלי שני הכוכבים – והפעם הם הלכו על גדול.
במקום לצלם בתוך תפאורה של מטוס, שני הכוכבים מצטלמים באתרים המפורסמים ביותר בעולם (טוב נו, אם נהיה מציאותיים כנראה שבמציאות הם הצטלמו לפני מסך ירוק) כדי להוכיח זה לזה שיש להם את ה-Selfie הטוב בעולם. על הדרך הם מדגישים את המסר של טורקיש: מדובר בחברת התעופה על כמות היעדים הגדולה בעולם.
אם נהיה כנים, הפרסומת של שנה שעברה מוצלחת יותר מזו של הנוכחית – אבל גם לקרב ה-Selfies לא חסר. לו רק היה לנו זמן וכסף לחופשה בחו״ל, וודאי היינו שוקלים לטוס בטורקיש בזכות הפרסומות המלבבות האלה.