הפרסומת החדשה של חברת הצמידים היפנית Autoway נחשבת לפרסומת המפחידה ביותר בעולם. היא כל כך מפחידה, עד שלפניה יש שקופית אזהרה: ״לא לבעלי לב חלש. נא להמנע מלצפות בתוכן הזה אם יש לכם בעיה פיזית או נפשית. החברה לא תהיה אחראית לפציעות, חבלות, מחלות ונזקים שנגרמים מהצפיה בתוכן״.
בעלי אתרים: שלבו פרסומות של Bannerplay ותוכלו להרוויח יותר כסף! (פרסומת)
מוכנים כבר לפחד? אם כן, כבו את האור, הגבירו את עוצמת הקול, הגדילו את נגן הווידאו שלמעלה למסך מלא ולחצו על פליי.
סביר להניח שרמת הפחד שלכם מהפרסומת תלויה בכמה אתם אוהבים ומפחדים מסרטי אימה. ההפחדה כאן היא ״הקפצה״ זולה בה דימוי מפחיד מופיע ביחד עם צליל חד. חוץ מזה אין כאן יותר מדי הפחדות. סתם וידאו מטושטש של אנשים שנוהגים בשלג ונתקלים בייצור מוזר על הכביש.
לא ברור מי אמור לצפות בפרסומת הזאת ולהחליט לקנות את הצמידים של החברה הזאת. מצד שני – יפנים. לכו תדעו.
דרך Gawker