אופנוענים קשוחים עוזרים לילדים נפגעי התעללות להרגיש בטוחים

מי לא ירא למראה של חבורת אופנוענים קשוחים שמתקרבים לילדה קטנה? האסוציאציות שעולות בראש כשמביטים בתמונה הבאה הן של בריונות, אלימות ופחד. חברי הכנופיה הזו בהחלט נהנים להפחיד אנשים, אך רק כאלה שמעזים לפגוע בילדים. אלה חברי קבוצת Bikers Against Child Abuse International. בהחלט לא מומלץ לאנשים שפוגעים בילדים ליפול לידיים שלהם.

תמונת שער: imgur

החזות שלהם אולי נראית מאיימת, אך האופנוענים האלה משמשים כמלאכים שומרים לילדים שסבלו מניצול. הילדה שעומדת עם הגב אלינו סבלה ממעשים מגונים של קרוב משפחה. על פי דוח משטרה, מדובר באדם קרוב שנהנה מהאמון שלה וניצל אותו לרעה. האיש הורחק מהילדה בהוראת בית המשפט אך הטיפול בתיק הפלילי מתנהל בעצלתיים, כך שהחשוד עדיין לא הושלך לכלא. הילדה חיה מאז בפחד, אך בזכות הכנופיה המרתיעה הזו שמסיירת סמוך לביתה היא שוב מרגישה ביטחון.

בתמונה נראים חברים בסניף אריזונה של הארגון הבינלאומי “אופנוענים נגד ניצול ילדים”. המוטו של הארגון מתנוסס בגאון על הווסטים והחולצות שלהם: “אף ילד לא צריך לחיות בפחד”. אופנוענים כאלה, שנראים מפחידים, יכולים גם לגרום לילדה קטנה להרגיש ביטחון. אם הילדה תאלץ להעיד בבית המשפט נגד האדם שפגע בה, הם יהיו שם בשבילה, בבית המשפט. הם ינעצו מבט מצמית בפוגע, מקטרות כבויות בפיהם, ויסמנו לה להביט בהם ולא בתוקף. כאשר האירוע יסתיים הם ילוו אותה בדרכה לביתה.

 

האופנוענים אף קיבלו בברכה את הילדה הקטנה כחלק מהכנופיה שלהם והכינו עבורה ג’קט אופנוענים עם הכיתוב Rhythm (קצב) משום שהיא אוהבת לרקוד ולהאזין למוזיקה.

כל חברי הכנופיה הם מתנדבים שתורמים חמש, 10 או 20 שעות מזמנם בכל שבוע. הם לא מקבלים החזר על הדלק או הזמן שהם מקדישים לטובת העניין. התנאי הבסיסי להצטרפות הוא להיות קשוחים, לא רק פיזית אלא גם נפשית, כדי לספוג את המעשים האיומים שהם נחשפים להם, עדויות להתעללות בקטינים, ונכונות להגן על ילדים בגופם. במקרה אחד מדובר בילדה בת 8 שהוכתה על ידי אמה, במקרה אחר בן שש שסבל מהתעללות מצד בן זוגה של אמו, ילדה בת 10 שנאנסה ועוד. כל החברים מאומנים על ידי פסיכולוג ועליהם לעבור בדיקה לגילוי רקע פלילי ולמסור את טביעות האצבעות שלהם לפני שיוכלו להצטרף לארגון.

הם מדגישים כי אינם מבקשים לחרחר ריב. כל רצונם הוא לעזור לילדים להרגיש בטוחים יותר ולדעת שהם לא לבד.

מקור: azcentral.com

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן