כך שוכר זועם נקם לכאורה בבעל הבית שלו (וידאו)

התעמרות של בעלי בתים בשוכרים אינה המצאה ישראלית. שוכר צרפתי שבעל הבית שלו סרב להחזיר לו את הפקדון בסך 2,500 דולר שמסר בידיו כערבות עם הכניסה לדירה החליט לבטא את זעמו בדרך ייחודית.

האיש ששמו לא פורסם ניתץ את מראת חדר האמבטיה, השירותים, המקלחון והדלת וכמובן דאג לתעד את מעשיו בסרטון יוטיוב בעזרת חברים.

הסרטון שפירסם, בכותרת “נקמתו של דייר”, רשם עד כה יותר ממיליון צפיות.

כמובן שמדובר בצעד מטופש במיוחד, גם אם משחרר, שכן בידי בעל הבית מצויה הוכחה חד משמעית לוונדליזם. בסופו של דבר האיש עלול לשלם הרבה יותר מ-2,500 דולרים אותם לא יראה בחזרה. לא ברור מדוע בעל הבית סרב להחזיר לדייר את הפקדון מלכתחילה.

מגיבים רבים תהו אם בכלל מדובר בסרטון אותנטי או מתיחה. הם ציינו כי לרוב, החזר של פקדון ניתן רק לאחר פינוי מלא של הדירה והחזרת המפתחות לבעל הבית. כך שאם נותרו בידי השוכר המפתחות לדירה אין סיבה שבעל הבית יחזיר לידיו את הפקדון.

שנית, הבחור הורס את חדר האמבטיה בלבד בתיעוד שנראה כמו התחלה ראויה לשיפוץ מחדש. אם באמת היה מונחה בתאוות הרס, סביר להניח שהיה מתעד את עצמו עובר מחדר לחדר וזורע הרס בכל הדירה.

שלישית, מדוע שאדם כזה יתעד עצמו במעשיו ובכך יחסל סופית את סיכויו לקבל את כספו בחזרה? לא שאדם לא מסוגל למעשי טפשות כאלה, אך צירוף כל התהיות האלה מעמיד בסימן שאלה את האותנטיות של הסרטון.

דרך דיילי מייל

ראו גם:

שיט שבעלי ושוכרי דירות אומרים: מילון כמעט שלם

תראו איך נראה הבית הזה לפני ואחרי השכרתו בדיור מוזל

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן