בסוף השבוע הזה: בנות מתחילות עם בנים בתל אביב

בסוף השבוע הזה פשטה חבורה של סטודנטיות על ברים בתל אביב כדי להחליף תפקידים ולתת לגברים להרגיש פעם אחת איך זה מרגיש להיות בצד השני של הפיק אפ.

היוזמה, ‘סופ”ש, תתחילי להתחיל‘, של סטודנטיות ממרכז הארץ קוראת לנשים להתחיל עם גברים בברים נבחרים בהן ננוצ’קה, טראפיק, תומא, אוטו, דיזי, טנג’יר, רוצ’ה, מולדת וביר גרדן.

היוזמות של חילופי התפקידים הן סטודנטיות במסלול ספוט במסלול האקדמי של המכללה למנהל. טליה (26), סטודנטית שנה שלישית לתקשורת וניהול ואחת מיוזמות הפרויקט אמרה ל”מאקו”:

“ישבנו וחשבנו מה יש באפליקציות האלה שעונה על הצורך הבסיסי ביותר ויחד עם זאת ניסינו להבין מהם החסרונות של כל האפליקציות. השיח התפתח לדיון פילוסופי-מגדרי אבל מהר מאוד מצאנו את עצמנו בדו קרב קולח בין הבנות והבנים בקבוצה ובסופו הוחלט על ניסוי: למה שלא ניתן לבנות להרגיש איך זה להיות בצד של הבנים ולבנים איך זה להיות בצד של הבנות?…ניסוי שלנו הוא גם אמירה. אנחנו באמת רוצים לגרום לאנשים לחשוב שאפשר ואלי כדאי גם לערער על התפקידים המסורתיים”.

בסרטון The Flip Side הבמאי ג’יי דיאז מנסה לתאר מה היה קורה אילו בחורות היו מחליפות תפקידים עם בחורים בברים:

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
צל לילה

יפה, שיהיה בהצלחה, הגיע הזמן שגם בנות יתחילו עם בנים בדרך לשיוויון אמיתי ולצדק חברתי. וזה גם כיף שבת מתחילה איתך, בעיקר כמובן בת יפה.

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן