תמר בת ה-3 טיילה אתמול בספארי ברמת גן יחד עם הוריה ועם דובי-נזלת, הדובי האהוב עליה מגיל אפס. כשהמשפחה המאושרת חזרה הביתה ההורים גילו שהדובי הלך לאיבוד.
לאנשים בוגרים זה נשמע אולי כמו עניין פעוט, אבל לילדים קטנים (וכמובן, גם להורים שלהם) זה עולם ומלואו. “הוא איתה יום ולילה”, סיפר לנו עידו, אביה של תמר: “כשנולד לה אח קטן, דובי הפך לתינוק שלה והיא דואגת ‘להחליף לו חיתלים ו’להאכיל אותו מטרנה'”.
מה עושים הורים בעידן הפייסבוק כשהדובי האהוב על ילדתם הולך לאיבוד? פונים לפייסבוק. עידו העלה תמונה של הדובי לחשבון הפייסבוק שלו, וחיפש שם חברים שאולי מכירים דובי זהה. בנוסף הוא פנה לספארי ולחברת הסלולר Orange.
למה אורנג’? הדובי עצמו הוא אפור מבד, עם המילה hug רקומה לו בכתום על הבטן. למעשה, אם תעמיקו במילה הרקומה וודאי תבחינו בעצמכם שמדובר בדובי ממותג של חברת הסלולר.
עכשיו, מכירים את כל סיפורי הזוועה על שירות הלקוחות של חברות סלולריות? מסתברות שכשהן רוצות הן יכולות להיות ממש ממש בסדר. ב-Orange ראו את הסיפור, ומיהרו לשלוח לתמר דובי חדש עם שליח עד הבית, ללא תשלום כמובן.
כעת נותר לקוות שתמר תקבל לחיקה את הדובי החדש. עידו סיפר לנו שהם כבר ניסו להביא לה דובי חלופי, אותו קיבלו מחברה של אישתו, אך הדובי החדש לא היה זהה לישן ותמר לא אהבה אותו. “היא מאוד כעסה על הדובי, זרקה אותו והחליטה שהיום הוא ישאר בבית”, הוא אמר.
עידו, יש לציין, הוא לקוח של Orange דרך החברה בה הוא עובד, אבל לא מאמין שבחברה הציעו לשלוח לו דובי חדש בגלל שהוא לקוח עסקי או VIP. גם אנחנו חושבים, או לפחות היינו רוצים לחשוב, ש-Orange היתה מוכנה לשלוח דובי חלופי גם לאנשים שהם, חס וחלילה, לקוחות של חברות מתחרות.
כיף מאוד לספר סיפורים משמחים כאלה על שירות לקוחות מצד חברות סלולר, שמזכירים לנו שמאחורי התואר המפחיד “נציגי שירות” מסתתרים בני אדם שיכולים להיות אנושיים ורגישים – במיוחד כשמדובר בילדים עצובים.
למרות הרצון הטוב של אורנג’, עידו חושש ממקרה בו הדובי החלופי שיתקבל לא יהיה זהה לדובי שאבד. אם יש לכם בבית דובי שנראה כמו זה שבתמונה ואתם רוצים לשלוח אותו לתמר הקטנה – אתם מוזמנים ליצור איתו קשר דרך פייסבוק.