אז איך מפרסמים תחתונים בלי להראות תחתונים?

כשמותג Depend השיק את קמפיין התחתונים הסופגים, שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים, הבאזז היה מיידי. דוגמנית בת 50+, ששואלת אתכם אם אתם רואים שהיא לובשת את תחתוני Depend, כשלאחר מכן היא פושטת שמלה ונשארת בגופיה ותחתונים בלבד, כהוכחה לאלגנטיות התחתונים. דוגמנית מתפשטת ועוד בכזו אסרטיביות הוא מראה די נדיר, דוגמנית בגילאי 50 פלוס שעושה זאת, מעוררת לא מעט שיחה סביב הפעולה וסביב המוצר אותו היא מפרסמת וחושפת.

תחתוני דיפנד

בכדי להעצים את השיחה סביב הקמפיין, התופעה והמותג, Depend נדרשו לקחת את הקמפיין צעד אחד קדימה, להוציא אותו מהטלוויזיה ולהעביר מסר דומה של דיסקרטיות בשילוט חוצות.
אז איך מייצרים שיחה נוספת סביב המותג שתגיע ל-כ-ו-ל-ם?? הפיתרון – הסמרטפון וקוד ה-QR. בעזרת פרזנטורים שמסקרנים את הקהל כמו דורון ג’מצ’י ,סמדר קליצ’ינסקי וחני פרי, הקוראים לציבור לסרוק את הקוד ולראות מה הם לובשים מתחת לבגדים, התוצאה – הדוגמנית משלט הפרסומת מתפשטת בסמרטפון שלכם, כאילו הוא היה ‘ספל טריק’ שכזה משנות השמונים עם דוגמנית שהבקיני שלה נעלם כשטמפרטורת הכוס מתחממת.

דורון ג'מצ'י
איך זה עבד? זה עבד טוב מאוד, כל חובב ספורט חכך בדעתו מה לובש ג’מצ’י באמת מתחת לבגדים (היו שמועות על גופיה של הפועל) וכל אחד רצה לראות את קליצ’נסקי במיטבה, כאשר השורה התחתונה היא – תחתונים סופגים? אף אחד לא צריך לדעת… חוץ ממי שיסרוק את הקוד.

רוצים לראות איך עשו את הסרטון ?

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן