כשמותג Depend השיק את קמפיין התחתונים הסופגים, שנראים ומרגישים כמו תחתונים אמיתיים, הבאזז היה מיידי. דוגמנית בת 50+, ששואלת אתכם אם אתם רואים שהיא לובשת את תחתוני Depend, כשלאחר מכן היא פושטת שמלה ונשארת בגופיה ותחתונים בלבד, כהוכחה לאלגנטיות התחתונים. דוגמנית מתפשטת ועוד בכזו אסרטיביות הוא מראה די נדיר, דוגמנית בגילאי 50 פלוס שעושה זאת, מעוררת לא מעט שיחה סביב הפעולה וסביב המוצר אותו היא מפרסמת וחושפת.
בכדי להעצים את השיחה סביב הקמפיין, התופעה והמותג, Depend נדרשו לקחת את הקמפיין צעד אחד קדימה, להוציא אותו מהטלוויזיה ולהעביר מסר דומה של דיסקרטיות בשילוט חוצות.
אז איך מייצרים שיחה נוספת סביב המותג שתגיע ל-כ-ו-ל-ם?? הפיתרון – הסמרטפון וקוד ה-QR. בעזרת פרזנטורים שמסקרנים את הקהל כמו דורון ג’מצ’י ,סמדר קליצ’ינסקי וחני פרי, הקוראים לציבור לסרוק את הקוד ולראות מה הם לובשים מתחת לבגדים, התוצאה – הדוגמנית משלט הפרסומת מתפשטת בסמרטפון שלכם, כאילו הוא היה ‘ספל טריק’ שכזה משנות השמונים עם דוגמנית שהבקיני שלה נעלם כשטמפרטורת הכוס מתחממת.
איך זה עבד? זה עבד טוב מאוד, כל חובב ספורט חכך בדעתו מה לובש ג’מצ’י באמת מתחת לבגדים (היו שמועות על גופיה של הפועל) וכל אחד רצה לראות את קליצ’נסקי במיטבה, כאשר השורה התחתונה היא – תחתונים סופגים? אף אחד לא צריך לדעת… חוץ ממי שיסרוק את הקוד.
רוצים לראות איך עשו את הסרטון ?