רכש בית סמוך לאשתו לשעבר כדי להציב בו אצבע משולשת

לא כל מערכת יחסית מסתיימת בצורה טובה. הנישואים של אלן מרקוביץ׳ וליאה טוהי הסתיימו לאחרונה לאחר שאלן גילה שהיא בוגדת בו עם השכן לטענתו.

לאחר שהשניים נפרדו, מרקוביץ׳ החליט לנקום באישתו לשעבר בצורה די מקורית: הוא קנה את הבית הסמוך והציב שם פסל ענקי של אצבע משולשת. כך, בכל פעם שליאה מסתכלת דרך החלון היא יכולה לראות בדיוק מה האקס שלה חושב עליה.

מרקוביץ׳ הוא בחור די ידוע בדטרויט. הוא הבעלים של מספר מועדוני חשפנות בעיר, מחבר הספר Topless Prophet ובקרוב הוא אף יככב בסדרת ריאליטי חדשה ב-HBO. כיום הוא גר עם בתו בת ה-17 בבית חדש, מרוחק מהבית של אישתו לשעבר.

מדוע אדם מחליט לעשות מעשה כל כך בוטה כדי לנקום באישתו לשעבר? לטענת מרקוביץ׳, האישה היא בכלל לא היעד של האצבע המשולשת, אלא אחד השכנים שלטענתו שכב עם אישתו כשהם עדיין היו נשואים. ״התגברתי עליה כבר״, הוא סיפר ל-Deadline Detroit: ״עכשיו זה קשור אליו. לכך שהוא לא גבר אמיתי״.

את התמונות של הפסל המקורי, שגם מואר בזרקור בשעות החושך כדי שהשכנים יוכלו להתרשם ממנו גם בשעות הלילה, פרסמה בטוויטר לנקה, הבת של ליאה, שנשארה לגור איתה. ״כמה פסיכוטי אתה צריך להיות כדי לקנות את הבית הסמוך לזה של גרושתך ואז להציב בו פסל כזה? ממש בוגר, אלן״, היא כתבה.

הבנות לבית טוהי: לנקה (הבת) וליאה (הגרושה)

על פי Deadline, עלות הפסל היתה 7,000 דולר (וזה עוד בלי עלות קניית הבית השכן). אנחנו מקווים שהתגובות הנזעמות של האישה לשעבר, ביתה, השכן או מי שזה לא יהיה היו שוות את זה.

דרך BuzzFeed. תודה ל-Gilad Steinberg

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן