משה איבגי מתפוצץ על יאיר לפיד

השחקן משה איבגי, יצא בתוכניתו של שי שטרן, “שי בשישי” נגד השיטה, המשטר, האנשים ששולטים באזרחים והשקרים שמוכרים לנו בתור עבדים מודרנים:

“לא מבין. אם כבר יאיר לפיד נכנס לממשלה, איך זה שיש לו כזה חיבור עם הבית היהודי? האם יש להם אותה אג’נדה? ואם יש להם אותה אג’נדה, זה ממש לא מוצא חן בעיני. ואם נכנסת, זו הייתה הזדמנות מדהימה לדאוג לפחות שתהיה הפרדת דת ומדינה בתוך הממשלה. מישהו דואג לזה? למישהו אכפת מזה? לא. מישהו מטפל בזה? לא. קורים דברים איומים בתוך הממשלה. אתה שומע את יאיר לפיד מתבטא? לא. יאיר לפיד נכנס לממשלה עם הרעיון של פוליטיקה חדשה. נכנסת, אתה רואה שיש לך ממשלה שמצד אחד מנהלת משא ומתן עם הפלסטינים, ואתה רואה ממשלה שטוענת בריש גלי, בגלוי, וגם עושה פעולות, שאומרת, אין שתי מדינות לשני עמים, יש רק מדינה אחת…לא רק שראש הממשלה לא מפטר אותם, יש פה יאיר לפיד שבא בשם פוליטיקה חדשה, שהוא משתף פעולה עם הגועל נפש הזה, הוא לא יודע מה לעשות”.

תגובת יש עתיד – הצוות: “משה איבגי בהחלט מוזמן להכנס לפוליטיקה ולהתחיל לשנות מבפנים, כי לדבר זה בהחלט מאוד קל אך ליישם זה כבר עולם אחר. מה שהכי מוזר זה שלאורך התוכנית איבגי יוצא כנגד האוכלוסיה החרדית וההתחרדות במדינת ישראל אך שוכח מי המפלגה היחידה שגרמה לכך שהחרדים כבר לא ישבו קרוב לצלחת וכך יפסיקו לחלק למגזר מאוד ספציפי הטבות. לסיום אני גם ימליץ לאיבגי שיביט במשכורת של אותו ניצב שמשחק בסרטים לידו ויבין איך אותם צעירים עובדים בתמורה למשכורת רעב ושעות אינסופיות, האם הוא מוכן לתרום כל חודש מהמשכורת שלו לטובת השחקנים הזוטרים שמשחקים לצידו? הרי הוא דורש את זה ממפעלים אז למה שלא ינהג בהתאם? הרי בסיפור הזה הוא נחשב ל”עשיר” שמתחתיו עובדים מאות צעירים במשכורת מינימום.. זו לא בעיה לזרוק לחלל הפריימטיים אמרות פופוליסטיות כדי לגרוף מחיאות כפיים, זה קצת שונה שהאדם הוא שר האוצר שצריך לקחת צעדים אחראים ולא צעדים פופולארים. בסופו של דבר כנראה שכל צד ישאר במקומו, איבגי ימשיך לעשות סרטים מצויינים וימשיך לדבר על צעדים פופוליסטים ולא מציאותיים ויאיר לפיד ימשיך ליישם את מה שהבטיח לבוחריו וימשיך לשנות את המדינה כדי שיהיה לכולנו עתיד טוב יותר”.

תודה לאורי סברן על הטיפ.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן