לאחר שהנוסע העיוור וכלבו הורדו מהמטוס – כל הנוסעים קמו וירדו במחאה

נוסעי טיסה של US Airways ירדו ממנה במחאה לאחר שבחברת התעופה הורידו נוסע עיוור מהמטוס. בחברת התעופה התעקשו שדוקסי, כלב הנחייה של הנוסע העיוור, יישאר מתחת למושב שלפניו בהתאם להוראות חברת התעופה, אך לאחר שהכלב לא נענה להוראות, הם הורו לנוסע העיוור לרדת מהמטוס.

האירוע התרחש בטיסה שעמדה להמריא באיחור של כמעט שעתיים מפילדלפיה ללונג איילנד. הנוסע העיוור הובל עם כלבו למושב אמצעי באחת השורות האחרונות של המטוס, ללא גישה לחלון או למעבר. 

“הכלב היה קצת עצבני, גם בגלל ההמתנה הארוכה בטרמינל וגם בגלל הרעידות של המטוס”, סיפר הנוסע העיוור, אלברט ריזי. “הכלב יודע שהוא צריך לשבת מתחת למושב שלפניי במשך כל זמן הטיסה, אבל הוא לא היה מסוגל ווהתיישב בין הרגליים שלי”.

הדיילים לא גילו הבנה למצבו של הנוסע ודבקו בהוראות. “עד שהכלב שלך לא יתיישב מתחת למושב – לא נוכל להמריא”, הם אמרו לריזי הנבוך.

“הכלב היה שקט וחביב, לא נבח ולא זז”, העיד נוסע שישב במושב הצמוד לריזי.

על אף שהמטוס כבר היה בדרכו למסלול ההמראה, הטייסים החליטו להחזיר אותו לשער ולהוריד את ריזי וכלבו מהטיסה. מאבטח עלה על המטוס, וליווה את השניים החוצה.

הנוסעים זעמו על ההתנהגות של אנשי הצוות, ובעוד המטוס מתכונן לשוב למסלול ההמראה, קמו כל 35 הנוסעים ויצאו מהמטוס כאיש אחד. “אמנם כבר שילמתי על הכרטיס, אם כך מתנהגת חברת תעופה אמריקנית, אני מעדיף לנסוע 3.5 שעות באוטובוס ולא לטוס עם אנשים כל כך חסרי רגש”, אמר אחד מהם. למשמע המחווה, ריזי התרגש עד דמעות. ללא נוסעים, US Airways ביטלה את הטיסה. ריזי וכלבו הצטרפו לנוסעים אחרים וכולם הגיעו בשלום לרוד איילנד באוטובוס.

דרך ILUSA. תודה ליסמין לוי וברק בן שמעון על הטיפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן