אז מי הזמר המפורסם? תוסף עוקף צו פרסום יגלה

האדם האחרון בישראל שאינו יודע מי הזמר המפורסם שאין לכתוב את שמו ישמח מאוד על תוסף The Singer לדפדפן “כרום”, שמחליף את כל האזכורים של “פרשת הזמר” באתרי אינטרנט לשם אחר שאסור לכתוב. כל השאר יתייחסו לתוסף כאל צעד מחאה משעשע שמבהיר באמצעות ממשק כי דה פאקו אין לצווי המשפט כל משמעות בעידן הטכנולוגי הנוכחי.

מפתח התוסף, עידו, כותב לנו:

“מאחר שהמושג צו איסור פרסום כבר לא רלוונטי בימינו, אבל רוב אמצעי התקשורת ממשיכים לשחק את המשחק המטופש הזה, כתבתי תוסף לכרום, שמחליף בכל מקום את המילה “הזמר” במילה אחרת. עכשיו אתה כבר לא צריך לקחת חלק בהעמדת הפנים המטופשת הזאת”.

בימים האחרונים קיבלנו המחשה נוספת לאנומליה המשפטית שנוצרת כאשר בתי המשפט מוציאים צווי איסור פרסום גורפים על פי בקשת המשטרה ושניהם מתעלמים מכך שהעולם בו הוכן הבסיס המשפטי על פיו הם פועלים כבר אינו קיים. המידע זורם בכל הערוצים – אם זה בווטסאפ, סמס, הודעות פייסבוק, סטטוסים ועוד – וכל ניסיון לחסום את זרימתו בצו איסור פרסום הוא בגדר גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה.

ח”כ תמר זנדברג (מרצ) התייחסה לעניין היום בסטטוס נוקב בפייסבוק:

 

רצינו להדגים את פעולת התוסף החדש אך אנחנו לא יכולים בגלל צו איסור הפרסום. תצטרכו פשוט לתאר לעצמכם שהמילים “פרשת הזמר” מוחלפות במילים אחרות או לנסות את התוסף בעצמכם.

 

ראו גם: גם גלית גוטמן פולטת את שם הזמר החשוד לכאורה (וידאו)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן