רני רהב מאבד שליטה בטוויטר

רני רהב עבר בשבועות האחרונים מסטטוס היחצ”ן של המדינה, זה שנמצא תמיד מאחורי הקלעים, לעמדת שופט בתוכנית הריאליטי “הכוכב הבא”, ולפיכך קודם מעמדתו מאחורי הקלעים (לרוב) אל הכוכב לפני המצלמות.

גם לפני השינוי הזה, רני רהב אף פעם לא היה ידוע בסגנון המאופק שלו. מדובר באדם שנוטה להגיד את כל מה שהוא חושב, בלי יותר מדי סינון ובלי המון נסיון להיות פוליטיקלי קורקט.

בימים האחרונים יצא רהב בסדרה של תגובות בוטות מאוד בטוויטר. המקור של הקטטה הוירטואלית הזאת היתה תגובה לדברים שהוא אמר מעמדת השופט שלו ב”הכוכב הבא” בקשר לשירה באנגלית. אך הדיון עבר מהר מאוד מפסים עניניים לפסים אישיים לגמרי, כולל שימוש בביטויים שלא היינו מצפים לראות ממישהו שנמצא בלב הפריים טיים.

עם זאת, צריך להגיד לטובתו של רהב: לא הוא התחיל.

בשיחה שערך רהב עם שי ודרור בתוכנית הבוקר שלהם, הוא הסביר להם מה המניע שעומד לטענתו מאחורי התגובות הבוטות: “לא ייתכן שאנשים במדינה הזאת יקללו וינבלו את הפה שעה שעה נגד נבחרי ציבור ונגד אנשים ידועים. זה לא מתאים לי […] מי שמקלל צריך להבין שהוא יקבל את אותן קללות ואפילו יותר גרוע”.

מאוחר יותר באותה תוכנית הוא הוסיף: “אני משתתף בזה כדי להוקיע וכדי להוכיח לאותו בן אדם שזה לא נעים ולא יקללו כאן אנשים סתם כספורט לאומי. אני בניתי את עצמי מביקורות אבל מכאלה שלא היו בהן קללות ורוע. הגיע הזמן לחזור להיות אנשים טובים. אנשים בעידן הטכנולוגי מרשים לעצמם להשתולל ולקלל ולא שמים לב ולי אמרו פעם שמי שיקלל- הקללה תחזור אליו”.

תגידו מה שתגידו על רני רהב – טיפש הוא לא. הרעיון של להחזיר קללות בסוג של הפוך והפוך הוא וודאי מחושב מראש ולא תוצאה רק של גחמות רגעיות מול המקלדת. השאלה היא האם סגנון תגובות כזה אכן ילמד את המקללים שהם פועלים לא נכון או רק יגביר ויצית את השיח האלים שגם ככה שולט בחלקים רבים של הרשת.

דרך אלדד יניב

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן