אירופה ממש מעבר לדלת- בקמפיין גרילה הזייתי במיוחד

 

בעוד שנראה שרכבת ישראל עסוקה בעיקר בהתעללות בנוסעיה, רשות הרכבות בצרפת דווקא מזכירה לנוסעים שבעזרת קווי הרכבת, כל מקום באירופה הופך לנגיש יותר מאי פעם.

הקמפיין שערכה הרשות הוא פשוט וגאוני- כשהוא מתבסס על יצר הסקרנות הטבעי של בני האדם. חברת הרכבת הציבה דלתות במקומות בולטים בצרפת ועוברי האורח הסקרנים לא עמדו בפיתוי ופתחו אותה. ההפתעה שחיכתה להם בצד השני הייתה לא פחות ממדהימה- כשבצדה השני של הדלת הם פגשו עוברי אורח מקבילים ממדינה אחרת באירופה, שהוצגו בזמן אמת במסכי לדים איכותיים במיוחד. כתוצאה מכך נוצר אפקט “יקומים מקבילים”, בהם אנשים ממדינות שונות באירופה יכלו “לבקר” בארץ אחרת תוך כדי הליכה ברחוב.

אנחנו לא יודעים מה יותר מדהים כאן- הרעיון והביצוע המעולים, או זה שחברה בבעלות ממשלתית עושה קמפיין כל כך חדשני ומעניין. בכל מקרה, אנחנו אהבנו ומחכים לראות דברים דומים בארץ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן