5 תכונות סודיות של ה-iOS7 שכדאי להכיר

מערכת ההפעלה המדוברת iOS7, ששוחררה בחודש שעבר, היא הרבה יותר מסתם ממשק יפה. המערכת עמוסה באפשרויות ותכונות חדשות ורבות, שרק מחכות להתגלות. אז אחרי שחילקנו לכם טיפים לשימוש בסיסי במערכת ו-עצות לחיסכון בסוללה, קבלו 5 תכונות סודיות ומדליקות נוספות של מערכת ההפעלה החדשה:

1. לרסן את מרכז הבקרה

אחת התוספות הנוחות והאהובות ביותר ב-IOS7 היא מרכז הבקרה. אף על פי כן, לעיתים גלילה רגילה במעלה אחת האפליקציות תשלוף בטעות את החלונית האפורה, שלא לצורך. על מנת למנוע זאת, יש לבטל את תכונת מרכז הבקרה בעת השימוש באפליקציות. בכדי לבצע זאת, יש להיכנס להגדרות > מרכז הבקרה ולבטל את האפשרות “גישה בתוך ”יישומים”.

מרכז בקרה

 

2. פוקוס אוטומטי (אייפון 5 בלבד)

לאייפון 5 שלל תכונות מגניבות. אחת מן התכונות הללו כוללת את האפשרות של הפעלת הפוקוס האוטומטי באפליקציית הצילום ללא נגיעת האצבע על המסך. על מנת לעשות זאת, יש ללחוץ בקצרה על כפתור העלאת הווליום בעת השימוש באפליקציית הצילום, וריבוע הפוקוס האוטומטי המוכר יופיע. לצערנו, האפשרות קיימת רק באייפון החמישי ובעלי שאר המכשירים יאלצו להפעיל את אופציית הפוקוס האוטומטי בדרך המוכרת, שכוללת לחיצה קלה על מסך המכשיר.

אוטו-פוקוס

 

3. צילום בקצב גבוה

אפשרות זו דווקא אינה מוגבלת לאייפון 5. על מנת לצלם מספר רב של תמונות רצופות, יש להחזיק את אחד מכפתורי הווליום והמצלמה כבר תתחיל להתמלא בעשרות תמונות כאלו. חשוב לציין, כי אפשרות זו טובה יותר מאופציית הצילום בקצב גבוה שכבר מובנית באייפון 5, מאחר והיא מצלמת מספר רב יותר של תמונות.

ראו גם: 15 טיפים מנצחים ל-iOS 7 החדשה של אפל

 

4. קיצור להקלדת com, Co.il וכו’

אחת מהתלונות שהופנו כלפי ה-iOS7 נגעה לביטול לחצן ה-“.com” שאפליקציית הדפדפן “ספארי”. אולם, האופציה החדשה להקליד סיומות של אתרים עשויה להתברר אף יותר. על מנת לקבל אפשרות להכניס שלל סיומות של אתרים לכתובת אותה הקלדנו בדפדפן (או באפליקציית הדוא”ל), יש להחזיק את מקש הנקודה (“.”). הדבר יפתח תיבה עם מגוון סיומות אתרים מוכרות, מהן יש לבחור את הרלוונטית לנו.

COM

 

5. הצצה בהודעות ומיילים

תכונה סודית ומגניבה נוספת של ה-iOS7 היא האפשרות להציץ ברשימת ההודעות הקודמת, בעת שאתם קוראים הודעה ספציפית. האפשרות, שתקפה למיילים, סמסים ושלל יישומי התכתבות אחרים, מופעלת באמצעות משיכה לימין של החלון בו אתם צופים. הדבר יאפשר להציץ אל החלון הוקדם בו צפיתם ולראות אילו הודעות נוספות דורשות התייחסות וכדומה.

הצצה

עוד חדשות בנושא IOS7

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן