תלמיד בן 14 מואשם ברצח המורה שלו למתמטיקה

בתי הספר שבעיר דנברס (הסמוכה לבוסטון) נסגרו אתמול, אחרי שגופתה של מורה באחד התיכונים נמצאה באיזור מיוער מאחורי בית הספר. לאחר כמה שעות נעצר תלמיד בן 14 – שמואשם כעת ברצח המורה שלו, ונמצא במעצר ללא אפשרות לערבות. הפרטים על המניע לרצח עדיין חסויים – אבל ככל הנראה רשויות החוק די בטוחות שהתלמיד הוא הרוצח. התובע המחוזי סיפר שהוא מתכוון לנסות לשפוט את התלמיד כמבוגר, עם כל ההשלכות הקשורות בהחלטה הזאת.

המורה, קולין ריצר, היתה בת 24 בלבד, ולימדה מתמטיקה. מכריה מספרים על בחורה חיובית, שקטה ונעימה עם הרבה חברים. “היא תמיד רצתה ללמד מתמטיקה”, סיפרה בכאב אחת מהשכנות שלה.

קרוביה של ריצר התחילו לדאוג לאחר שהם לא הצליחו ליצור איתה קשר. הם ביקשו את עזרת המשטרה – וכשהשוטרים התחילו לחפש בבית הספר רמזים לגבי מיקומה, הם מצאו דם בחדר השירותים בקומה השניה. את גופתה הם איתרו מעט מאוחר יותר ביער שנמצא מאחורי בית הספר.

גם התלמיד המואשם ברצח, פילי צ’יסם, הוכרז כנעדר בערך באותו חלון זמנים – לאחר שהיה אמור להגיע לארוחה של קבוצת הכדורגל הבית ספרית אך נעדר ממנה. הוא אותר בסופו של דבר הולך בסמוך לכביש הראשי המוביל לעיר – ונעצר במקום.

קשה לדעת מה הסיפור המלא העומד מאחורי הרצח הזה (אם כי קשה שלא להסיק מסקנות על פי מעט העובדות הידועות), אבל עם התוצאה הטראגית שלו אי אפשר להתווכח. “כולנו מאוד מפחדים. זה היה מאוד מאוד מפחיד. אף אחד כבר לא יוכל להסתכל על בית הספר באותה צורה”, אמרה אחת מהתלמידות במקום. קשה שלא להזדהות איתה. 

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן