“לא ויראלי”: סרטונים מתחתית החבית של יוטיוב

בדרך כלל אנחנו מתייחסים כאן לסרטוני יוטיוב מצליחים. סרטונים שצברו צפיות בודדות לרוב לא יזכו ליחס חם וייעלמו בכלום הגדול של אינסוף הסרטונים ביוטיוב (אלא אם כן מדובר במשהו ממש יוצא דופן בעינינו). לא מדובר בתופעה ייחודית של “חורים ברשת”. סרטונים ויראליים הם לרוב המיעוט שבמיעוט – שמצליחים להתבלט מ-100 שעות של וידאו שעולים ליוטיוב מדי שעה (!). יוטיוב הוא אחד מחלונות הראווה הטובים ביותר של הרשת, אך הוא גם מקום אכזר, שלא מעניק אפילו שנייה של חסד לסרטונים שאין בהם את המרכיבים הבסיסיים שעוזרים להם להתפשט.

הפעם נתייחס לצד הפחות פופולרי של יוטיוב, החומר האפל שהוא רוב התוכן באתר הווידאו הפופולרי ברשת. “לא ויראלי” הוא טאמבלר חדש שגורם לי לתהות אם דרך המחשבה שלנו על סרטונים ויראליים מוטית מדי ואולי שגויה. אם מסתכלים על כך מזווית אחרת, מסתבר שהקטעים האמת הורסים של יוטיוב לא נמצאים בראש טבלאות הצפייה – אלא דווקא בתחתית.

מפעילי “לא ויראלי” מבטיחים להעלות לשם רק סרטים בעלי פחות מ-1,000 צפיות ופוטנציאל טראש גבוה. ההיצע בינתיים לא מאכזב: החל מסרטון שגרם לנו להיות (עוד יותר) מיואשים מפתח תקווה, ועד למכשיר לואו-טקי במיוחד לגירוד עצמי:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אהבנו מאוד ועשינו מנוי. רק שהסרטים שמוצגים שם לא יהפכו פתאום לוויראליים, נראה לי שזה קצת יהרוס את הפואנטה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן