10 פארודיות על “מה השועל אומר” (וידאו)

עם כ-120 מיליון צפיות ביוטיוב ?What Does a Fox Say של Ylvis, הלהקה של האחים הנורבגיים בראד ווגארד ילויסקר, הוא הדבר החם הנוכחי ברשת.

השיר הזה אולי נשמע כפרודיה על ז’אנר ה-EDM או כעוד מתיחה לקראת “ליל כל הקדושים”, אבל יש לו מטרה רצינית ומסחרית למדי.

השיר הופץ על מנת לקדם את העונת החדשה של תכנית הטוק-שואו של צמד האחים, “I kveld med Ylvis”, בערוץ TVNorge. בארץ ובכל מדינה שאינה נורבגיה הם לא מוכרים, אך בארץ מוצאם הצמד מאוד פופולרי והם ידועים כקומיקאים ומוזיקאים מוצלחים במיוחד כבר שנים רבות, שמשלבים היטב בין קומדיה למוזיקה.

זהו השיר הראשון של צמד האחים שפרץ את גבולות נורבגיה, והוא מאיים כמו הגנגאם סטייל לחולל שורה של ריקודים ויראליים שנראים יותר כמו זומבים אחוזי תזזית יותר מאשר כמו ריקוד אמיתי.

בקליפ של ?What Does a Fox Say נראה הזמר שר שאלות ותשובות שהפעם האחרונה ששמענו אותם הייתה בגן. למשל, הוא שואל איך עושה ברווז, כלב, פרה וחיות נוספות ומדגים לנו כיצד הן עושות, כשסביבו מתרוצצים אנשים מחופשים לחיות שונות.

השיא מגיע כאשר הזמר שואל “איך עושה שועל”, כשהוא עצמו מחופש לשועל. בו ברגע הוא מוצא עצמו ביער ואליו מצרפים לריקוד בחשכה אנשים נוספים מחופשים לחיות. או אז כולם יחד פורצים בצעדי ריקוד מוזרים, בעוד הזמר מדגים לנו כיצד עושה שועל.

התוצאה נראית כמו הכלאה בין “Thriller” של מייקל ג’קסון לבין הטלטביז או תכנית אחרת שהמפיקים שלה צורכים פטריות הזיה. ככל הנראה ההתיילדות הזו תרמה לכך שהקליפ והשיר יהפכו ללהיט הם צעדי הריקוד הקלים לחיקוי, המוזיקה הקליטה והמילים שממש קל לזכור.

הגירסה של אלביס:

הגירסה של אוניברסיטת אוהיו:

גירסת התופים:

גירסת אַבֶּרקְרוֹמְבִּי וְפִיץ’:

מה בובספוג אומר?

מה מגאן פוקס אומרת?

ומה היטלר אומר. גירסת היטלר מתעצבן:

בונוס:

גירסת הדרמה:

והמאשאפ האולטימטיבי: מה השועל אומר? גנגאם סטייל!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן