בר רפאלי: אני יפה, מצחיקה, למה אני לבד? האינטרנט: אויש, תנוחי

מוסף “7 ימים” של “ידיעות אחרונות” מקדם בכתבת השער שלו את הדוגמנית בר רפאלי. הסיבה האמיתית לראיון המיליון ומשהו: רפאלי היא המנחה החדשה של “אקס פקטור” ועל פי ההערכות תקבל מיליון שקל לעונה.

אבל בכל זאת, קשה להקדיש כתבה שלמה על מזבח יחסי הציבור ועל כן נדרש העיתון לספק לקוראיו פרטים עסיסיים חדשים על המותג.

הקו שנבחר פורט על רפאלי כמושא תשוקה בלתי מושג של קהל הקוראים והופך אותה לקצת יותר מושגת לכאורה עם קצת הרהורי אמהות, שעון ביולוגי מתקתק ותיאוריה שמעט מאוד גברים, בעיקר סופר מצליחים, עשירים ואמיצים, מעזים להתחיל עם בר. לזכותה של בר ייאמר שהקו הזה מוכתב על ידי המראיינת, דנה ספקטור, והעיתון. התוצאה שהיא כמו פעמוני חתונה לאוזני הרווקות בקהל: “אני נראית סבבה, אני מגניבה, אני אוהבת לצאת, אני אוהבת להיות בבית. אז מה לא בסדר בי? למה אני לבד?”.

כמו חתולו המופלא של שרדינגר, רפאלי היא גם בחוץ וגם בבית, היא גם יפה מאוד וגם בחורה די רגילה שבסך הכל מחפשת את מה שכולם מחפשים, היא סופר-עשירה אך מגלה שיש דברים שהעושר לא יכול לקנות. האם יש לכם את זה ביותר קלישאתי? אם רפאלי אכן לבד, הראיון הזה לא נוגע בסיבות האמיתיות ללבד הזה או חושף פרטים אמיתיים על הסיבות לכך שמערכות היחסים של רפאלי בעבר לא צלחו. במקום זאת קיבלנו אגדה אורבנית לשבת על נסיכה יהודיה והומור משובח. לא משהו לזלזל בו.

ארץ נהדרת

 

 

בר סתרה את רוח דברי הראיון בציוץ: היא סינגלית, שמחה ואוהבת את זה, אז על מה היה כל הטררם?

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן