15 תמונות מהממות שמתעדות את היופי של רודוס

כתבה: יסמין לוי

אף פעם לא הייתי אדם רק של חול וים. תמיד זה היה נראה לי משמים פחד. איך אהיה במקום כזה בלי אינטרנט, מה אעשה בלי עוד פרק של דקסטר ובלי השירים שאני אוהבת אבל מתברר שמקומות שנראים לנו כמו איים אבודים טומנים כמה אוצרות שאינם רק משמיים כחולים וגלים מתנפצים. אחד המקומות הללו הוא האי רודוס.

זה בדיוק המקום שאתם צריכים להגיע אליו אחרי החגים. בעיקר כדי להירגע מהחג, לנוח מהרביצה שלכם רגל על רגל, להתגבר על החופשה האחרונה שלכם בערים תזזיתיות. רודוס זה המקום בו ניתן לשכוח מהמטלות, המשימות, הבוס ושאר מועקות מודרניות ולנפוש בסטייל. על הדרך תוכלו לפקוד כמה אתרים היסטוריים. הנה 5 מקומות שחייבים להגיע אליהם, בשביל לספר לנכדים או סתם להשוויץ בפני החברים:

Playful..:)

1. עמק הפרפרים

Valley of butterflies כנראה מיועד לחובבי פרפרים מושבעים אבל לא רק. מדובר באחד המקומות הפופולריים על האי, ואם כבר אז כדאי באוגוסט להגיע ולראות איך אלפי פרפרים מיוחדים מזן panaxia מרחפים עד לשם כדי להתרבות. זה מחזה מפעים במיוחד לבהות בפלא הטבע הזה, סמל החופש מתעופף מעליך. רק אל תשכחו לתעד ולהעלות לאינסטרם במקום עוד צילום של כפות רגליים אחרת איך העולם ידע שראית את כל הטוב הזה.

butterfly in flight

מקור: פליקר

Butterfly

מקור: פליקר

דרך travelpod.com

 

2. לאליסוס

אם אתם בעניין של ענתיקות או לפחות ערים עתיקות, חלקת האלוהים הקטנה Lalysos תצליח לרומם אתכם ביחד עם כל ארכיאולוג מצוי הודות לכך שהיא אחת משלושת הערים בה מצויים שרידים שחוזרים אחורה למילניום השלישי לפני הספירה. המקום נמצא על גבעת פילרימוס שזכתה לשם זה עוד בתקופה הביזנטית. הגבעה הזו שימשה כנקודת תצפית פופולרית וכמקום לעבודת אלילים. אז אוקיי, אל תעשה לך פסל אבל בהחלט ניתן להתרשם מהאווירה השמיימית. יש שם נוף עוצר נשימה עם שיק היסטורי כבד. תמיד תוכלו לתייג את המקום בפייסבוק ולזכות בכמה לייקים מאנשים שישמחו לראות איך ההיסטוריה חוזרת על עצמה. בעולם הווירטואלי.

Sea within....

 

♥ ..... LINDOS DREAMING..... ♥

מקור: פליקר

 

3. מנזר טסמפיסקה (Tsampika)

מקור: ויקימדיה

אין כמו כנסייה ביזנטית קטנה שמחכה לכל מי שמתקשה להרות ומשתוקקת לילדים ומאמינה בלנסות הכל. האגדה מספרת שמומלץ לנשים אלו לצעוד עד לראש הגבעה יחפה ולהתפלל לבתולה שם בשאיפה שהיא תבורך בילדים. מקסימום רגליה יהיו מלאות שלפוחיות וקוצים ועדיין, שווה לנסות ומומלץ ב-7 לספטמבר, יום הקדושים. המקום מיועד עבור גם לחובבי נופים בלתי נשכחים. הכנסייה, הממוקמת על ראש הגבעה, מאפשרת נוף מהפנט של קו החוף מגובה 300 מטרים. מה שהופך את זה לסוג של אוורסט קטן. זה נמצא בקירבת מקום לחוף טסמפיקה אז לפני שהולכים לרבוץ על החוף כמו כלבי ים ניתן לחתוך מהכביש הראשי ולהתעטף באווירת קדושה.

summer time.....

Insomnia..?..:)

מקור: פליקר

 

4. המדיאיוואל Medieval

אל תפספסו את העיירה המאוכלסת העתיקה ביותר באירופה. תמצאו את עצמכם מול הרבה שערים אבל מומלץ להיכנס למקום דרך שער ליברטי, מה שיביא אתכם ל”רובע סימי” המאכלס שרידים של הטמפל של ונוס. מי יודע, אולי תחזרו משם עם אהבה. או תתאהבו מחדש במי שלידכם. שם תוכלו לאבד את חוש הזמן, שום דבר לא יראה חשוב או בוער. במיוחד לאור העובדה שישנם 200 רחובות ושבילים ללא שם. הזדמנות לקרוא בלב לאחד הרחובות על שמך ולהרגיש חשוב לרגע ואז ללכת לאיבוד בכל הקסם הזה, רק כדי למצוא את עצמך מחדש.

The Medieval Lighthouse

5. כפר מונוליטוס

מה שתפס לי את העין במקום הזה הוא הסלע הבודד בתוך הים. לגמרי לא סלע מחלוקת כי הוא פשוט מושלם. נותר לפנטז איך להגיע אליו ולעמוד כמו איזה קפטן מעליו ולהתבונן אל האופק. שם המקום מונוליטוס הוא בעצם “סלע בודד”. מה שנקרא, כשמו הוא. אם משאירים את האוטו למטה ועולים אז מגחים שכל מה שחשוב בחיים זה נוף הים וניחוחות העשבים הפראים. בין קירות הטירה ממוקמת כנסיית אגיוס פנטאליימון (Agios Panteleimo) מקבלים, אני מניחה, פרופורציות בחיים, מבינים לרגע ששום דבר חומרי לא באמת חשוב במרדף הקפיטליסטי, נושמים לרווחה, פורסים ידיים לצדדים ואז הולכים לשופינג. לנפש. אבל לא לפני שעוצרים בבית הקפה ולוגמים אספרסו קטן מתחת לטירה.

Ocean of possibilities..:))) - Please view on black (press

תמונת שער: esther**

 

Monolithos - Rhodes, Greece

תמונה: פליקר

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן