פתאום זה מגניב לעשן גראס וגם מריחואנה! (תגובות)

פתאום מגניב לעשן סמים, ולמי אכפת מהנזק“, זעקה הכותרת במעריב. כתב העיתון אסף גולן כתב בטור הדעה הזה שהטרנד החדש של חלק מהפוליטיקאים להודות ולהתגאות בעבר שלהם עם סמים קלים הוא אינו אחראי, ועלול ליצור “כדור שלג מדמם”.

מדובר בטור שמציג דעה שמרנית מאוד בקשר לשימוש בסמים, כל סוג של סמים. מסוג הדעות שאנחנו רגילים לשמוע מארגונים כמו “אל-סם”, ורומזים על כך שאין דבר כזה סמים קלים, ושבטח ובטח לא צריך להתגאות על השימוש בהם.

קטע מהכתבה:

ובכן, יש לי הודעה לכל חברי הכנסת: כל הצעירים שיתמכרו ויהרסו את חייהם, כל המשפחות שיתפרקו, כל הנזקים החברתיים שיעברו על ישראל – הם בגללכם. כן, שלי יחימוביץ’ ואיתן כבל וכל האחרים: יצרתם כדור שלג מדמם שנזקיו למדינת ישראל קשים לצפייה או לחיזוי. אלא שלצערי נראה לי שזה לא מזיז לכם בכלל, שהרי את הכותרת המפרגנת בעיתון השגתם. למה חשובים כל מי שימותו בגללה? הרי הם רק מספרים וסטטיסטיקה, לא בני אנוש אמיתיים.

הביקורת על האאוטינג של חברי הכנסת בנושא התנסויות עבר בסמים קלים היא לגיטימית בפני עצמה, אלא שהיא חשפה בורות של המבקרים אודות מושא הביקורת. החל מאזהרות מפני מריחואנה וגם גראס (בפועל שמות נרדפים) ועד נפנוף במספר המתים מעישון גראס (בפועל אפס).

באופן לא כל כך מפתיע, לא מעט גולשים לא ממש התחברו לשמרנות בקשר לסמים, התלבשו על הטקסט הזה ויצרו ממנו ממים:

גראס מסוכן וגם מריחואנה! דרך עמיר שיבי

והנה ג’וני זילבר מ”חדר 404″ מבצע הקראה בקול רם של הטקסט:

אתמול תרמה את חלקה לדיון ג’ודי מוזס. בראיון לגלי צה”ל היא העידה שהיא מכירה בני נוער שמתו מעישון חשיש והגנה על טענה זו בטוויטר:

 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן