פייסבוק מבטלת אפשרות לחסום פרופילים בחיפוש, צוקרברג מגן בקנאות על פרטיותו

מייסד ומנכ”ל פייסבוק, מרק צוקרברג, רכש את ארבעה הבתים הצמודים לביתו בפאלו אלטו שבקליפורניה תמורת סכום כולל של יותר מ-30 מיליון דולר, כדי לשמור על פרטיותו, דיווח העיתון “מרקורי ניוז”.

צוקרברג נקט בצעד החריג לאחר שנודע לו כי יזם נדל”ן מתכנן לרכוש את אחד הבתים כדי לבנות על המגרש בית חדש שאותו התכוון לשווק בעזרת העובדה שדייריו יוכלו לגור בשכנות לצוקרברג. כדי למנוע את המהלך המתוכנן, רכש צוקרברג את כל ארבעת הבתים הסמוכים לביתו, ואז החכיר אותם חזרה למשפחות המתגוררות בהן כיום.

צוקרברג, אשר התגורר במשך שנים בדירות שכורות צנועות יחסית, רכש את ביתו בשכונת קרסנט פארק בפאלו אלטו לפני כשנתיים תמורת שבעה מיליון דולר. הוא מתגורר בבית, ששטחו 465 מ”ר, עם אשתו פריסיליה צ’אן. צוקרברג, שהונו האישי מוערך ב-19 מיליארד דולר, מחזיק בבעלותו גם בית בסן פרנסיסקו.

כתבות נוספות באתר TheMarker:

צה”ל שיחזר את מלחמת יום כיפור בטוויטר וטלטל את שוק הנפט

הדיווח על החלטתו של צוקרברג להוציא יותר מ-30 מיליון דולר על שמירת פרטיותו, בא יום אחד בלבד לאחר הודעת הרשת החברתית פייסבוק על צעד נוסף שפוגע בפרטיות משתמשיה – ביטול האפשרות להסתיר לחלוטין את הפרופיל בפייסבוק בחיפוש לפי שם.

הגדרת הפרטיות הישנה שאיפשרה למשתמשים לא להופיע בתוצאות חיפוש, בוטלה בשנה שעברה, אך נותרה זמינה לאלו שכבר השתמשו בה לפני ביטולה. כעת הודיעה פייסבוק כי גם אלו שדבקו בהגדרה הישנה לא יוכלו עוד ליהנות מפרטיות מלאה ברשת החברתית.

פורסם במקור באתר דה מארקר

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן