איך קרה שילד בן 9 התגנב לטיסה ללאס וגאס?

ילדים רבים חולמים לטוס לחופשה. העלייה למטוס, רגע ההמראה, הנחיתה במקום חדש לגמרי – הרגשות האלה מצליחות לרגש אותנו גם כשאנחנו כבר מבוגרים, אבל כשאנחנו עוד קטנים כל הרעיון הזה של לטוס לחוץ לארץ מרגיש קסום לגמרי.

והנה ילד אחד, כולה בן תשע, הצליח להגשים לעצמו את החלום הזה לגמרי לבד: הוא הצליח להתגנב למטוס חברת “דלתא” ללאס ווגאס, וטס לעיר ההימורים ללא כרטיס טיסה.

בסופו של דבר התוכנית של הילד נכשלה: צוות הטיסה חשד שמשהו לא כשורה, כאשר הם הבינו שהילד הקטן נמצא במטוס לבדו. בדרך כלל כשילדים טסים לבד, מוקצה להם איש צוות שאחראי לטפל ולדאוג להם – אבל לילד שלנו לא היה אף דייל משלו, ועד מהרה הבינו אנשי הצוות שהוא בכלל לא צריך להיות שם. כשהמטוס נחת בווגאס הועבר הילד, שברח מביתו במינאפוליס, לשירותי הרווחה.

מסתבר שהטיסה לא היתה הטריק היחיד של הילד הקשור לשדות תעופה: יום קודם לכן, הוא התגנב לשדה התעופה, גנב מזוודה מהמסוע, והתיישב לאכול באחת המסעדות במקום. כשסיים לאכול ביקש מהמלצר לשמור לו על המזוודה בזמן שהוא קופץ לשירותים – וכך הצליח לברוח מהמקום בלי לשלם.

קטן קטן, אבל ממזר.

הילד הקטן שלנו הוא לא הילדון היחיד שהצליח להתגנב לטיסות: בשנת 2007 הצליח ילד בן תשע לקנות כרטיס טיסה בעזרת שם מזוייף ולעלות על טיסה מסיאטל לפיניקס. בשנה שעברה הצליח ילד בן 11 מאנגליה לטוס לרומא, אחרי שברח מאימו בזמן מסע קניות.

מי היה מאמין שלטוס בחינם זה עסק כל כך פשוט, עד שאפילו ילדים מצליחים לעשות את זה?

דרך Newser

תמונת שער: Jez Page CC-BY-NC-SA

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן