שינייד אוקונור מאיימת לתבוע את מיילי סיירוס אם לא תתנצל

ממכתבים פתוחים לאיומים בתביעה: הזמרת שינייד אוקונור מאיימת לתבוע את מיילי סיירוס אם לא תחזור בה מהתבטאויותיה כלפיה לאור המכתב הפתוח שפירסמה אוקונור לסיירוס. אוקונור תובעת מסיירוס להתנצל ומאיימת בצעדים משפטיים שעלולים להזיק לקריירה שלה.

ראו גם: סיירוס לא מתרגשת, ממשיכה להתפשט

בעקבות המכתב הפתוח המדובר של אוקונור לסיירוס, בו הזהירה את הזמרת הצעירה שלא תרשה עוד לתעשיית המוזיקה לסרסר בה, סיירוס הגיבה בלעג בהקשר של בעיות נפשיות מהן סבלה אוקונור לפני שנתיים. סיירוס השוותה בסדרה של ציוצים בטוויטר בין הזמרת האירית לילדת הפלא לשעבר אמנדה ביינס, המתוארת בתקשורת כמי “שירדה מהפסים” כאשר התבגרה וסבלה מבעיות נפשיות, על פי הדיווחים. מיילי צייצה מחדש כמה ציוצים שפירסמה שינייד מוקדם יותר השנה, ובו ביקשה עזרה בהתמודדות עם מחלת הנפש שלה.

כמה שעות מאוחר יותר, אוקונור פירסמה מכתב פתוח שני בו תקפה את סיירוס על פרסום ציוצים בני שנתיים בתקופה בה “הרגשתי רע ונזקקתי לעזרה” באופן שגורם להאמין כי אלה ציוצים שפורסמו לאחרונה. היא ביקרה את סיירוס על ההתייחסות לביינס המעורערת. “ברצינות, מי מייעץ לך?”, היא שאלה, “האם יש לך מושג איזה רעיון טיפשי ומסוכן זה ללעוג לאנשים שסובלים ממחלה? גם את תסבלי ממחלה כזו יום אחד, אין לי ספק. המסלול שבחרת לעצמך מסתיים במחלה כזו בסוף, תאמיני לי”. בהמשך אוקונור מכנה את הגישה של סיירוס “מסוכנת וחסרת אחריות” ומשמשת דוגמה רעה לנשים צעירות.

“אין לך שום חוש של אחריות? הסירי את הציוצים האלה מיד או תשמעי מעורכי הדין שלי”, היא כותבת, “לעג גורם למוות. נקודה. זו צורה בלתי מקובלת של בריונות, ולא משנה מי אחראי לבריונות”.

בתגובה הראשונה והיחידה שלה עד כה למכתב של אוקונור בטוויטר, סיירוס מתייחסת להצעה של אוקונור להיפגש איתה במכתב המקורי שלה. “שינייד, אין לי זמן לכתוב לך מכתב פתוח משום שאני מארחת ומופיעה בסאטרדיי נייט לייב השבוע. כך שאם אתה רוצה להיפגש לדבר תודיעי לי במכתב הבא שלך”.

התגובה של סיירוס גרמה לאוקונור לפרסם מכתב שלישי שפורסם אף הוא באתר שלה, בו היא שבה ומגוננת על ביינס (“גורם שלישי תמים שלא עשה דבר כדי להצדיק את הניצול לרעה שלך”. את יכולה ליטול לעצמך חמש דקות בין החלפות g-string כדי להתנצל פומבית ולהסיר את הציוצים הפוגעים שלך”, היא כתבה לה, “אם לא תעשי כן אז לא אכפת לך למי את לועגת ובמי את פוגעת בבורות שלך”. אוקונור חזרה על האיום בנקיטת הליכים משפטיים.

המכתב של אוקונור היווה השראה למכתב נוסף, הפעם של זמרת הדרזדן דולס לשעבר אמנדה פאלמר, שיצאה להגנת סיירוס. פאלמר כותבת: “בואו נעניק לנשים צעירות את כלי הנשק המתאימים להילחם בהם בעוד הן צועדות אלי קרב עירומות, במקום לתת להן פקודות לחזור לבתים כדי לשים על עצמן בגדים”.

אפשר לקרוא כאן את המכתב השני והשלישי.

תודה ליסמין לוי על הטיפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן