פייסבוק מרחיבה את החיפוש גם לתוך הסטטוסים והתמונות

פייסבוק הופכת את תיבת החיפוש שלה לחכמה קצת יותר, ומתחילה בניסוי שבסופו היא תטמיע אפשרות לחפש נושאים ומילים מסויימות על פני הסטטוסים והתגובות של החברים שלכם.

הניסוי הוא שיפור לתכונת ה-Graph Search, המאפשרת לבצע חיפושים מורכבים בחלון החיפוש (כמו למשל: “חברים שלי שמשחקים בקנדי קראש”. סתם דוגמה אקראית אם אתם רוצים לראות את הרשימה המלאה של החברים שלכם). החל מאתמול, משתמשים נבחרים יכולים כבר לחפש פוסטים או תגובות על נושאים מסויימים.

כך למשל, בדוגמה שפורסמה ב-Mashable, חיפוש “posts about dancing with the stars by my friends” אכן הוביל לתוצאה נכונה. וסחית להחריד. את הפוסטים יהיה גם ניתן להגביל לזמן, בנוסח “חפש פוסטים בנושא איראן מאתמול”, מה שיאפשר איתור מהיר של דיונים על נושאים אקטואליים.

אם החשבון שלכם אינו נכנס לקבוצת הניסוי, נסיון לבצע חיפוש כזה יניב תוצאה לפיה “חיפוש בתוך פוסטים עדיין לא זמין”. ככל הנראה פייסבוק תפתח את המאפיין החדש לכלל המשתמשים במהלך השבועות הקרובים.

למה פייסבוק בכלל צריכה לשפר את החיפוש? כדי לתת פייט לטוויטר בסיקור של אירועים אקטואליים, כאלה שקורים עכשיו. בעוד הדיונים בטוויטר הם מאוד עכשוויים, בפייסבוק בדרך כלל מדברים על נושאים כלליים יותר – וברשת החברתית מעוניינים לשנות את זה. זה התחיל בהאשטגים, ועכשיו נראה שהתוספת לחיפוש נועדה גם היא לאפשר לזה לקרות.

דרך Mashable

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן