ספארי אסר על המבקרים ללבוש הדפסי חיות

עובדי שמורת הטבע הממוקמת בגן החיות The Chessington World of Adventures בבריטניה שמו לב לתופעה מוזרה במיוחד כשהשיקו אטרקציה חדשה בשמורה, “ספארי: נסיעה לתוך אפריקה”.

הם הבחינו כי כאשר מבקרים באו לבושים בהדפסי חיות, בעלי החיים החלו להשתגע, ולא בגלל שהם לא אוהבים את האופנה. מסתבר שהדפסי חיות מבלבלים את בעלי החיים, כך שהם עלולים לחשוב שהאנשים שלובשים אותם הם חיות טורפות שמהוות איום עבורן, וכתוצאה מכך יבהלו ויברחו, או לחלופין יתקפו את המבקרים. כדי להמינע מנזק אפשרי לבעלי החיים ולמבקרים אסרו בגן החיות על לבישת בגדים בהדפסי חיות.

Zufari Area

אטרקציה חדשה, חיות מבולבלות. דרך: ThemeParkMedia

האטרקציה החדשה שהושקה ממוקמת בשמורת הטבע הגדולה בתוך גן החיות. מדובר בנסיעה מגניבה במיוחד, במהלכה המבקרים נוסעים להם בין החיות השונות בתוך משאיות פתוחות צבועות צבעי הסוואה שנראו יותר כמו רכב צבאי. המשאיות הללו פתוחות כמעט לחלוטין כך שהמבקרים יוחלו לחזות בבעלי החיים בצורה הקרובה והישירה ביותר, ובעלי החיים יוכלו להציץ בהם חזרה. הקרבה האדירה הזאת אל בעלי החיים, היא בעצם זו שיצרה את התגובה המוזרה להדפסי החיות.

Zufari: Ride Into Africa

המשאית בספארי נראת יותר כמו רכב צבאי. דרך: ThemeParkMedia

Zufari: Ride Into Africa

שאף אחד לא יעז ללבוש הדפסי חיות! דרך: ThemeParkMedia

הדוברת של גן החיות, נטלי דילוואי אמרה על התופעה, “בעלי החיים עלולים להתבלבל כשהם רואים משהו שנראה כמו זברות או ג’ירפות המובלות במשאית במשקל 8.2 טון”. מסתבר שעובדי גן החיות הבחינו שחלק מבעלי החיים בשמורה ניסו לתקשר עם המבקרים, במחשבה שהם חיות ידידותיות, חיות אחרות ניסו לתקוף אותם, והיו חיות שברחו בבהלה כי שחשבו שאלו חיות טורפות.

Zufari: Ride Into Africa

זברות מבולבלות בספארי החדש. דרך: ThemeParkMedia

ככל הנראה, חיות טרף מסוגלות לזהות הדפסים מסויימים וצבעים כשייכים לחיות טרף, אמר על התופעה מנכ”ל אגודת הווטרינרים של גני החיות האמריקנית ד”ר רוברט הילסנורת’. “הדפסים מנומרים למשל, יכולים לעורר צבאים כיוון שהוטמע בהם לזהות אותם ולהמנע מהם”, הוא הוסיף.

מעכשיו, מי שירצה להיכנס לספארי ייאלץ להמנע מלבוש הדפסי חיות. מי שבכל זאת החליט להגיע לבוש הדפסי חיות, יחוייב ללבוש חליפה אפורה שיספק לו גן החיות. כדי לוודא שהמדיניות החדשה שלהם נאכפת, מינו בגן החיות שומרים שתפקידם לאתר אנשים בלבוש הדפסי חיות, אפילו כובעים או אביזרים קטנים בהדפסים אלו עלולים לבלבל א החיות ואסורים ללבישה. אגב, יהיה נחמד אם היה אפשר להשתמש ברעיון החליפה גם ליום יום: אם אדם לבוש אופנה מבחילה כלשהי פשוט לתת לו את החליפה הזו.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן