באילו סמרטפונים משתמשים מנהיגי העולם?

בזמן שאתם תוהים אם לשדרג השנה ל-iPhone 5s או לסמסונג גלקסי 5s או למה שלא יהיה – יש אנשים עם התלבטויות קצת יותר חשובות בראש. ניקח לדוגמה את מנהיגי העולם: היינו רוצים להאמין שהם לא מתעסקים בדברים חסרי חשיבות כמו באיזה סמרטפון להשתמש, ומתרכזים כל היום בעניינים שברומו של עולם, לא?

אז זהו – שלא בטוח. ב-The Next Web בדקו באיזה מכשירים סלולריים משתמשים שמונה מנהיגים בולטים בעולם. חלק מהבחירות כל כך מוזרות (נוקיה לומיה בצבע לבן?!), עד שכמעט בטוח שהמנהיגים עצמם היו אלה שבחרו את המכשירים:

מחנה הבלקברי

חברת בלקברי מראה סימני גסיסה בכל מקום חוץ מאשר אצל מנהיגי העולם – שעדיין שומרים נאמנות למכשירים עם המקלדת. את סיפור האהבה של ברק אובמה (בתמונה למעלה) לבלקברי שלו כולם מכירים, אבל האם ידעתם שגם אנגלה מרקל (ברכות על הבחירה מחדש) ודיוויד קמרון משתמשים באחד?

מחנה האייפון

יש כמה מנהיגי עולם ששייכים ל”דת התפוח”. משפחת המלוכה הבריטית מחבבת, על פי הדיווחים, את מוצרי החברה, וחלק מבני המשפחה קנו לעצמם אייפדים (בתמונה אפשר לראות את הנסיך וויליאם עם אייפון). גם אישתו של נשיא סין משתמשת באייפון, ועוד באחד כזה בצבע לבן.

מעניין אם מישהו מהם עמד בתורים הארוכים בהשקת המכשירים החדשים.

האנדרואידים

איפה שיש חובבי אפל – יש גם כמה חובבי אנדרואיד שיאזנו אותם. קים ג’ונג-און הנחמד מצפון קוראה משתמש במכשיר HTC Butterfly, ונשיא רוסיה וולדימיר פוטין משתמש ב-MTS-Glonass 945 – מכשיר אנונימי למדי שמריץ גם הוא את מערכת ההפעלה של אנדרואיד. קחי את זה, משפחת המלוכה הבריטית!

וזאת שלא החליטה

למה להחליט על מכשיר אחד, אם אפשר לקנות את כולם? קבלו את יינגלאק שינאוורטה, ראש הממשלה של תאילנד, שמסתובבות עם חמישה מכשירים סלולריים מסוגים שונים. אנחנו מזהים שם אייפון, בלאקברי ו… נוקיה לומיה!

דרך The Next Web

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן