החזיר לעיוור 20 דולר והפך לגיבור רשת

בעולם ציני וחסר רחמים, מחמם את הלב לראות מדי פעם מעשים של אזרחות טובה. ג’ואי פרוסק בן ה-19 עשה לאחרונה מעשה טוב – והפך בעקבות כך לגיבור רשת של ממש.

פרוסק עובד ומנהל סניף של רשת המזון המהיר Dairy Queen במינסוטה. אחד הלקוחות הקבועים שלו הוא אדם לקוי ראייה, שמשלם תמיד באמצעות כרטיס אשראי. לפני מספר ימים, ג’ואי שירת את הבחור העיוור, ולפתע הבחין כי מארנקו נפל שטר של 20 דולר.

האישה שעמדה מאחורי העיוור בתור מיהרה להרים את השטר מהרצפה – אך במקום להחזיר אותו לבעליו היא הכניסה את הכסף לתיק שלה.

ג’ואי דרש מהאישה להחזיר לעיוור את הכסף, וכשזו סירבה הוא דרש ממנה להתפנות מהמסעדה. היא עשתה זאת בלי להחזיר את הכסף – וג’ואי שלנו החליט לעשות את המעשה הנכון: הוא הוציא מהארנק שלו 20 דולרים, הגיש אותם לעיוור.

אחד מהלקוחות האחרים במסעדה התרגש מהמעשה הטוב של ג’ואי, וכתב מכתב הוקרה שנשלח לבעלת המסעדה. זו תלתה אותו על לוח המודעות של העובדים – ובשלב מסויים אחד העובדים צילם אותו והעלה את התמונה לפייסבוק. בפייסבוק הסיפור צבר ויראליות – וג’ואי הפך לכוכב של ממש, שרואיין למהדורות חדשות רבות.

“בעלת המסעדה שאלה אותי למה לא סיפרתי לה על זה. אמרתי לה שלא חשבתי שהייתי צריך. לא חשבתי שצריך לספר על זה לאף אחד”, הוא אמר בצניעות שכנראה אופיינית לו בראיון ל-Fox: “לא ציפיתי לשום תמורה, וגם לא רציתי כזו. הייתי עושה זאת שוב בכל יום אם הייתי צריך. אני מקווה שגם כל שאר האנשים היו עושים אותו דבר – ואני מאמין ש-99 מתוך 100 אנשים אכן היו עושים זאת”.

למרות שפרוסק לא רצה גמול, בסופו של דבר הוא קיבל כזה: אנשים רבים ששמעו על הסיפור הגיעו למסעדה במיוחד בשביל “להחזיר” לו את 20 הדולרים שהוציא מכיסו בשביל להחזיר ללקוי הראייה.

דרך my fox. תודה לשלום פרץ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן