כך נשמע אדם שמאבד את זה סופית בשיחה עם נציג שירות טלפוני

אם התקשרתם בעבר לאחד ממוקדי שירות הלקוחות הטלפונים והרגשתם איך לאט לאט מתגבש בתוככם זעם גדול ובלתי נשלט ככל שהדקות נוקפות ועם כל “לחץ 1 לעברית” ו”זו זכות לתת שירות” הידיעה הזו בשבילכם. איש אחד איבד את זה באופן מוחלט לאחר המתנה טלפונית של יותר משלוש שעות (!) למענה.

ראו גם: שיט שאומרים נציגי שירות לקוחות והאמת שמאחוריו

האיש פנה לשירות הלקוחות של מערכת אבטחה ששמה לא פורסם לאחר שלא הופיעו לפגישה שקבעו עמו. הוא דיבר עם מנהלת בשם מישל שהתקשרה אליו בחזרה ומסרה לו את השלוחה הישירה שלה על מנת שיתקשר אליה ישירות. אלא שמישל לא הייתה זמינה בשלוחה כאשר ניסה להתקשר אליה והיא לא ענתה, השיחה הועברה בין אנשים שונים במשך שעות עד שנציג תמיכה בשם מארק ספג את כל האש.

“אני הסיוט הכי גרוע שלך”, הוא אמר למארק בשיחה, “אני עלול להתחרפן ולבוא אליך עם תת מקלע. אין לי תת מקלע אך אנסה להשיג”.

מארק מצדו שומר על קור רוח מדהים ונימוס בעוד האיש צורח עליו בטלפון. הוא מציע לשים אותו בהמתנה כדי שיוכל להציץ בפרטי המתקשר במחשב או להעביר אותו. הפונה מסרב לשתי ההצעות משום שנמאס לו להמתין על הקו ולעבור מנציג לנציג. לאחר שמונה דקות המתנה נוספות הפונה מחליט לבסוף לנתק ולנסות להתקשר שוב כדי לקבל מענה נציג אחר.

המשתמש שהעלה את תיעוד השיחה לאתר Reddit ויוטיוב אמר כי בית המשפט אסר בצו על אותו אדם להתקשר טלפונית לחברה וציין כי החברה ניסתה נואשות להשמיד את כל תיעוד השיחה. “הם לא יהיו מאושרים מכך אבל השיחה הזו שייכת לאינטרנט”, הוא כתב.

תמונה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן