הוראה חדשה: מורים יחויבו ללבוש תחתונים

אם התקבלתם לעבודה כמורים במחוז ליטל רוק שבארקנסו, ארצות הברית, כדאי שתוודאו שיש לכם מספיק זוגות תחתונים בארון. החל מעוד שנה, יחויבו כל המורים במחוז ללבוש תחתונים כשהם מגיעים לעבודה.

רגע, מה?

כן. מסתבר שהממשל של המחוז לא סומך על המורים שלו מספיק כדי שיתלבשו בצורה ראוייה – והחליט להטיל עליהם קוד לבוש, שלאנשים סבירים נראה מיותר לגמרי.

מלבד ההקפדה על תחתונים (שאסור שיבצבצו מתחת לבגדים העליונים, כמובן), על המורים ייאסר ללבוש חולצות טי עליהן הדפסים שקשורים לאלכוהול, סמים, כנופיות או מין. גם ג’ינסים קרועים ייאסרו, חצאיות קצרות, חולצות בטן ובכלל – אסור שיהיה עור חשוף בין המכנסיים לחולצה.

ממש כמו בתלבושת אחידה אצל התלמידים – מורים שיגיעו לבושים לא לפי הקוד יישלחו הביתה להחליף בגדים. “אם עובד יסרב ללכת הביתה ולהחליף בגדים הוא יוכל להיות מואשם באי שיתוף פעוה, ונמצא בסיכון לאבד את עבודתו”, כתבה יושבת ראש ארגון המורים באמריקה, קייטי קוהלר.

מעניין אם בארקנסו יש אנשים שרוצים ללכת ולהיות מורים רק כדי ללבוש בגדים חושפניים ולא הולמים – ואם התקנות האלה באמת חשובות, או שמדובר בחקיקת-יתר מיותרת שמטרתה רק לתת עוד כח לממשל על חשבון האזרחים. כך או אחרת – אני בטוח שחנויות הבגדים התחתונים ברחבי המדינה מתחילות להתכונן להתנפלות האדירה של המורים על הסחורה שלהם.

דרך yahoo

תמונת השער: תמונות של המורה זו סונגהו שמלמדת בתחתונים כדי שתלמידיה “יתרכזו בדברים החשובים” הפכו ויראליות בחודש יוני. 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן