אדם מתעורר מניתוח חסר זיכרון ומגלה שוב לראשונה שאישתו נראית ממש טוב (וידאו)

כנראה שלפעמים לא צריך זכרון בשביל להמשיך לאהוב. ג’ייסון וקאנדיס מורטנסן נשואים באושר כבר שש שנים – ומתמודדים בזמן הזה עם בעיות רפואיות מהן סובל ג’ייסון. במהלך השנים עבר הבעל חמישה ניתוחים שונים – ובמהלך ההתעוררות מהניתוח האחרון ביצע מחווה רומנטית בלי בכלל להיות מודע אליה.

כשג’ייסון התעורר, עדיין מטושטש מחומרי ההרדמה, הוא לא הצליח לזכור שהאישה שעומדת מולו הוא אישתו. בהתחלה הוא חשב שהיא אחות, אז שאל אם “בית החולים שלח אותך” ותהה האם היא דוגמנית. כשקאנדיס סיפרה לו שהיא אישתו הוא התלהב במיוחד.

“זכיתי בכל הקופה!”, הוא אמר בשמחה מטושטשת, ואז שאל אותה אם הם כבר התנשקו ואם יש להם ילדים.

תמונה דרך הגוגל פלוס של ג’ייסון

חשוב להרגע ולציין שג’ייסון לא איבד את זכרונו לצמיתות, וההתנהגות שלו היתה בהשפעת חומרי ההרדמה. הוא עצמו מספר שהוא לא זוכר את הרגעים האלה, אבל שהוא בטוח שאישתו היא אהבת חייו.

עדכון: חלק מהאנשים שראו את הסיפור ציינו שהוא כנראה מזוייף – מה שבהחלט יכול להיות. בכל זאת, אנחנו נמצאים באינטרנט, מקום בו ריקוד טוורקינג שיצא משליטה הוא בעצם מתיחה של ג’ימי קימל. לא הצלחנו למצוא סימוכין לכך שבטוח מדובר בזיוף – אבל כמובן שזו אפשרות, כמו בכל הסיפורים האלה.

זיוף או לא – הסיפור הזה מלמד אותנו שכל מה שצריך בשביל רגעים רומנטיים זה לאבד את הזכרון באופן זמני. מי היה מאמין שזה כל כך פשוט.

דרך Gawker

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן