רצח את חברו כי זה טען שאלוהים לא קיים

וויכוחי דת יכולים די בקלות להתלהט ולהגיע לטונים צורמים – ובמקרים מסויימים זה יכול להגמר אפילו ברצח. דאגלס יים, בחור בן 33, הואשם לאחרונה ברצח, שבוצע לאחר שאחד מחבריו ניסה לשכנע אותו שאלוהים אינו קיים.

הרוצח והנרצח היו חברים, שבאפריל 2011 נכנסו לוויכוח בנוגע לקיומו של האל. הוויכוח, יש לציין, לא התחיל בגלל דיון פילוסופי, אלא בגלל שדאגלס הרוצח הפסיד כל הזמן במשחק הוידאו בו הם שיחקו באותו הזמן. בכל פעם שדאגלס הפסיד – צחק עליו הנרצח צוי דאן פאן, ושאל אותו איפה האלוהים שלו נמצא כשהוא ממשיך להפסיד.

בשלב מסויים הוויכוח, שכבר הפך לריב, עלה שלה, כשפאן שאל איפה אלוהים היה כשאביו של יים נפטר מהתקף לב. זה גם היה השלב בו יים יצא מהחדר בכעס – כשפאן וחבר נוסף שהיה שם יצאו בעקבותיו.

אילוסטרציה: Shutterstock

בשלב זה, יים טוען שחברו המשיך את הוויכוח, וטען ש”אם אתה מאמין כל כך באלוהים ואם אלוהים כל כך גדול – אז תראה לי את הזעם שלו”. וזה מה שיים עשה. הוא ירד למרתף, שם שמר את רובה הסער האישי שלו, וירה מספר יריות לעבר חברו, אחת מהן בראשו. פאן נהרג במקום.

יין, שככל הנראה היה בהשפעת סמים ואלכוהול בזמן הרצח, נידון לעונש מאסר מצטבר של 126 שנים. נקווה שבכלא הוא לא יפתח בוויכוחים תאולוגיים עם שאר האסירים.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן