20 תמונות עם שיק מהעונה הישראלית לעיצוב וגם אסתי גינצבורג בעירום!

בשער: אסתי גינזבורג. תמונה: יניב אדרי

הערב ייפתחו בחולון תערוכות שונות במסגרת העונה הישראלית לעיצוב בחולון.

Blink: יניב אדרי

 

 

צילום: יניב אדרי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

צילום: יניב אדרי

 

 

 

צילום: יניב אדרי

 

צילום: יניב אדרי

 

 

 

צילום: יניב אדרי

 

צילום: יניב אדרי

 

צילום: יניב אדרי

 

צילום: יניב אדרי

צילום: יניב אדרי

תערוכת יחיד לצלם האופנה המסכמת 15 שנות פעילות לצלם האופנה.
אוצר התערוכה, ראובן כהן: “צלם האופנה יניב אדרי מתכנן כל פרט ופרט בצילומיו ובכל זאת מצליח להקנות להם מראה של רגע חולף שנתפס בעדשת המצלמה. “לעבודות שלו יש האיכות הזאת של הרף עין, של מצמוץ. אצל אדרי, נוצרות קומפוזיציות אקראיות, לא מסודרות, ואין את כל הפרמטרים הנדרשים כביכול מצילום אופנה בצורה מאוזנת, מוקפדת וסטנדרטית. ניתן למצוא בצילומיו אובייקטים שראשם אינו נראה, חיתוכים ומצבים שאינם שגרתיים בהם בחרה המצלמה להתמקד. הצילומים של אדרי לוקחים אותך כצופה לעולם שהוא הרבה מעבר לצילום אופנה רגיל מוקפד, וסטנדרטי”.

עמית מכטינגר. צילום: יניב אדרי

שירלי בוגנים. צילום: יניב אדרי

שירלי בוגנים. צילום: יניב אדרי

שירלי בוגנים. צילום: יניב אדרי

אדרי גם צילם את שרון גניש באמבטיה בסרטון הבא:

גלריית המשכן “בית מאירוב”, רח’ הרצפלד 31, חולון

נעילה: 9/11/13

 

DUNE 13: רון קדמי

צלם: רון קדמי

צלם: רון קדמי

צלם: רון קדמי

צלם: רון קדמי

צלם: רון קדמי

צלם: רון קדמי

צלם אופנה הוותיק רון קדמי בסדרת צילומים בשם Dune 13 בהשראת ספר המדע הבדיוני “חולית” של פרנק הרברט, עולם דמיוני עשיר ומפורט השואב השראה רבה מתרבויות ערב, המיסטיקה הסופית והיהודית.

מקור ההשראה של רון לדמויות המצולמות הן ׳בנות גישרית׳, מונח הלקוח מספר הזוהר, המכון לאותן נשים אשר הוכשרו הכשרה רוחנית וגופנית וניחנות ביכולות על חושיות. הנשים המנהלות את מסדר בנות גישרית פועלות תחת תכנית רבייה שעתידה להביא ללידתו של ׳ האדם האולטימטיבי. בנות גשרית של רון קדמי מצולמות כשלראשן מסיכות מתוך סדרה חדשה שנעשתה בטכנולוגיה מסורתית על ידי צמד יוצרים ממוסקבה – studio larossa המתמחים ביצירת מסכות בטכנולוגיה מסורתית אותה למדו מיוצרי המסכות וונציה לצד שימוש בטכנולוגיה עכשווית. קדמי צילם במכתש רמון במקום הנקרא – הנגרייה, שמתאפיין בטקסטורות עוצמתית של הסלעים שבו, המזכירים לוחות עץ חתוכים מהנגרייה, כהומאז” לכוכב הלכת אראקיס מהספר חולית.

גלריית חנקין, רח’ הנחושת פינת רח’ המלאכה, א.ת חולון

(נעילה: 31/12/13)

“תכשיט למעשה”: יעל פרידמן

בגלריית חנקין תציג יעל פרידמן תערוכה בשם “תכשיט למעשה” שם תציג מגוון רחב של תכשיטים עשויים מפלסטיק ומתכת המשמשים גם כמשחק וגם כתכשיט. כך למשל יוצגו טבעות פאזלים, אשר מתפרקות לחלקים או חלקים המתחברים יחדיו לתכשיט. פרידמן: “אני רואה תכשיטים כאמנות אינטראקטיבית, יצירות שקוראות לעונדים אותן לגעת ולחקור. נקודת מבט זו פותחת אינסוף אפשרויות. זוהי חקירה בתוך עולם החומרים, הצורות, והצבעים, במקום בו כל אלה נפגשים והופכים למשהו חדש”.

גלריית חנקין, רח’ הנחושת פינת רח’ המלאכה, א.ת חולון
נעילה: 19/10/13

הגלריות ברחבי העיר ייפתחו לקהל הרחב מחר החל מהשעה 19:30. אירוע פתיחה חגיגי יתקיים מחר בשעה 21:00 ברחבת גלריית “החווה” בעיר בהשתתפות צמד הדואו האלקטרוני The Hybrid Lavas המורכב מהבמאי, היוצר ואיש האופנה נמרוד פלד והמוזיקאי אורי צידון, המוכרים באלטר אגואים שלהם הייבריד לאבה וריקו מונטנה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן