8 מוצרים יומיומיים שאנו לא משתמשים בהם נכון

לעיתים אנו מגלים כי כל החיים שלנו היו שקר אחד גדול. חלק מן המוצרים שאנו רוכשים ומשתמשים בהם בחיי היום-יום כלל לא מנוצלים על ידינו בצורה נכונה.

הקרב צמוד! הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

אז אמנם אלו דברים קטנים שלא בטוח כי ישנו את חיינו מן הקצה אל הקצה, אך הם כן יהפכו אותם לנוחים יותר ואותנו לצרכנים יעלים יותר. הנה 8 מוצרים אותם אנו לא יודעים לנצל כהלכה והדרכים הנכונות לעשות זאת.

1. נייר אלומיניום

מסתבר שברוב אריזות נייר האלומיניום ישנה לשוניות אותה ניתן לקפל פנימה. הלשונית מקבעת את הגליל במקומו, כך שלא נצטרך לדאוג כי כל משיכה קלה של הנייר הכסוף תסתיים ברדיפה אחר הגליל החמקמק בכל רחבי הבית.

אלומיניום

דרך chicaandjo.com

 

2. טיק-טאק

אין דרך להוציא סוכריית טיק-טאק אחת כשמנערים את הקופסה על היד. תמיד אלו יהיו 7 סוכריות יחדיו או שום דבר. למזלנו, בתוך הפקק ישנו מגש קטן אליו ניתן לגלגל סוכריה אחת בכל פעם והיא תיתפס בו. חסכוני.

טיקטאק

דרך oodbeast.com

 

3. חמאת בוטנים

כולנו אוהבים חמאת בוטנים (חוץ מי שאלרגי לבוטנים), אך לעיתים אנו מתאכזבים לגלות כי לאחר שפתחנו צנצנת חדשה, החמאה שמנונית מדי מלמעלה וקשה מדי מלמטה. הפתרון הוא פשוט: אכסנו את הצנצנת כשהיא הפוכה והדבר יגרום לשמן להתפזר באופן שווה.

חמאת בוטנים

דרך ohmyveggies.com

 

4. משחת שיניים

עבור ניקוי שיניים יעיל, אין צורך להשתמש בכמות משחת שיניים העולה על גודלה של אפונה. אולם, רוב הפרסומות מראות שימוש בכמות משמעותית בהרבה. ישנן שתי סיבות לכך א. זה מצטלם יפה ב. זה גורם לנו להשתמש ביותר משחת שיניים.

משחת שיניים

דרך afrtosh

 

5. פותחן פחיות

אחד הטריקים הפשוטים והלוגיים ביותר. לאחר שפתחנו את פחית השתייה, נסובב את הפותחן ב-180 מעלות ונחדיר דרכו את הקש. עכשיו הוא לעולם לא יברח החוצה.

פותחן

דרך reddit.com

 

6. טובלרון

הביאו לכם טובלרון מחו”ל (מישהו אי פעם ראה טובלרון שנמכר מחוץ לדיוטי פרי?) ובא לכם לטרוף רק חתיכה אחת, אך אבוי, ברגע שמנסים לשבור ממנו חלק יוצא הרבה יותר. מסתבר, הדרך הטובה ביותר לשבור חתיכת שוקולד היא במשיכה לכיוון הפנים, במקום לחוץ. כעת אפשר לשמור על הדיאטה.

טובלרון

דרך 21predilections.livejournal.com

 

7. חוט דנטלי

אחד מן הסודות הגדולים בחיים טמון בקשירת החוט הדנטלי בקשר לולאה בכדי שלא ליפול לכם מן הידיים כאשר אתם עסוקים במלאכת הניקוי בין השיניים. גאוני!

חוט דנטלי

דרך reddit.com

 

8. סירים

כשמבשלים מעל לכיריים, קשה לעיתים למצוא מקום הולם להניח בו את כפות וכלי הבישול. לא רבים יודעים, אך הרבה מן הסירים הביתיים שלנו מגיעים עם חור מיוחד בקצה הידית, אשר נועד בדיוק לשם כך.

סיר

דרך fuckyeahlifehacks.tumblr.com

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן