פשיטות על בתים של הומוסקסואלים ברוסיה

החוק החדש של הממשל ברוסיה האוסר על “תעמולה הומוסקסואלית” מעודד אנשים לדווח על השכנים הלהט”בים לרשויות המקומיות. על פי דיווחים בבלוגים Gay Star News ו-O-Blog-Dee-O-Blog-Da, מסר שהופץ, כביכול מהממשל, פונה לאנשים ומיידע כי כל מי שחושד כי שכן מפיץ “תעמולה הומוסקסואלית” חייב לפנות למשטרה מיד.

הקרב צמוד! הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

מלאו את חובתכם כאזרחים כאשר אתם מדברים עם השכנים שלכם, בודקים את תיבת הדואר ובמעליות, לשון ההודעה, על פי התרגום, “אתם עלולים להפוך בקלות ליעד של תעמולה הומוסקסואלית. זה רק צעד אחד לפני הפיכה להומוסקסואלים בעצמכם ולהתחיל להפיץ תעמולה הומוסקסואלית בעצמכם ולהטריד אנשים הגונים”.

לא ברור אם מדובר בהודעה רצינית, מתיחה או סאטירה חריפה על המדיניות האנטי להט”בית של הממשל ברוסיה. מה שבטוח, המדיניות הרוסית נגד להט”בים כלל אינה בדיחה. רויטרס מדווח כי גורמי אכיפה ברוסיה פשטו על ביתו של האקטיביסט הלהט”בי ועורך הדין ניקולאי אלכסייב. על פי הדיווח, בלשים ערכו חיפוש בבית והחרימו ציוד אלקטרוני. “אתם חושבים שזה חוקי?”, אמר אלכסייב לעיתונאים לאחר הפשיטה, “תארו לעצמכם שהם יתחילו לפשוט על בתים של הומוסקסואלים מעתה על בסיס יומי”.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן