הרגע המביך של Shell בטקס הניצחון של הגרנד פרי

סרטון שמתעד באנר שהוצג בשלט רחוק בטקס הפרסים ביום ראשון בגרנד פרי F1 של חברת Shell בבלגיה הוסר מיוטיוב, וזאת בעקבות תלונה של “הנהלת F1”.

הקרב צמוד! הסטארטאפ לסטודנטים “כוורת” מייצג את ישראל בתחרות בינלאומית ויש לו סיכוי לנצח בעזרתכם! כדי להצביע לחצו על הלינק סמנו את Student Hive ולחצו על Vote Now

תיעוד וידאו של טקס הניצחון המביך – בכותרת “הרגע הפרייסלס של של בגרנד פרי” משך קרוב לרבע מיליון צפיות במהלך 36 שעות.

תנועת גרינפיס פירסמה את הסרטון מאוחר בראשון בעקבות מחאה שערכה במסלול ספא בבלגיה, שכוון נגד נותנת החסות של האירוע, Shell, על רקע תוכניתה לערוך קידוחים בקוטב הצפוני הנמס.

במהלך האירוע נראו שני דואים במצנחי רחיפה מעל הקהל ושני באנרים הופיעו על המסלול לנוכח כל אורחי הכבוד של של. המחאה עוררה רגע של מבוכה בטקס הסיום כאשר צצו לפתע שני הבאנרים בהוראה משלט רחוק, והציגו את המסר SaveTheArctic.org (הצילו את הקוטב הצפוני) במהלך השמעת ההמנון הגרמני הלאומי. המארגנים שלחו אנשים שהסירו את השלטים ועוררו בכך תשומת לב נוספת אליהם.

בן אייליף, מארגן הקמפיין למען הקוטב הצפוני בגרינפיס, עלה על נקודה נכונה: “ברני אקסלסטון ושל אולי יודעים איך למלא מסלול מירוצים בקהל, אך ברור שאין להם מושג איך פועלת מדיה חברתית. מאות אלפי אנשים ראו את הרגע בו התוכניות של של ביחס לקוטב הצפוני נחשפו במהלך הגרנד פרי, והסרת הסרטון רק תעודד אלפים רבים נוספים לצחוק על החברה. של בזבזה מיליוני דולרים על מיתוג חלקלק כדי להסיח את תשומת הלב הציבורית מתוכניתה לקדוח בקוטב. אך הם לא יכולים לשלוט במדיה החברתית, והניסיון המגושם להסיר את הווידאו רק ממחיש את הפחד הגדול של חברות גדולות מהביקורת הציבורית נגדן”.

בעקבות הסרת הסרטון הוא פורסם מחדש על ידי גרינפיס ומספר רב של גולשים פרטיים. הפעילות של של בקוטב הצפוני רצופה בשגיאות יחסי ציבור אשר הפיאסקו הנוכחי הוא רק האחרון שבהן. החברה ניסתה לקדוח בקוטב הצפוני ב-2012 אך ביטלה את התוכנית לאחר סדרה של פאשלות ואש שפרצה בספינה שהפנתה אליה את זעם הממשל האמריקני. מאז חתמה של על מיזם משותף עם חברת גזפרום הרוסי לקדיחה בקוטב הצפוני הרוסי, בו הרגלוציה כמעט ואינה קיימת ותאונות מתקיימות ללא מפרע.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן