יום בחיי ראש הממשלה: הומאז’ למנהיג (וידאו)

אחד הסודות הגלויים של תעשיית הבידור הוא שילדים מרככים את ההצגה. לפנינו אישיות ציבורית מאוד מאופיינת ומוכרת היטב. קרי, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתדמיתו המחודשת: מוביל תהליך שלום והמבוגר האחראי בשטח שמנסה לשמור מרחק משערוריות הגלידה-מיטה-אשה מהעבר הקרוב. איך עוסקים בכך תקשורתית? אם רוצים לחלץ מנתניהו תשובות מעניינות אפשר להושיב אותו מול מראיין שלא מוותר לו על שאלות קשות שלא נשאל בעבר. אם הוא מסרב אפשר להציב כסא ריק בפריים טיים ולשאול אותן שאלות. אם רוצים לשרת את יחסי הציבור שלו ולא של הציבור כך עושים זאת.

חמישה בני נוער התלוו ליום עבודה טיפוסי בחייו של ראש הממשלה בנימין נתניהו והרגעים המרכזיים מהיום הזה שודרו אמש בערוץ 2 בסרט “יום בחיי ראש הממשלה” כחלק מיום השידורים המיוחד של רשת לקראת שנת הלימודים החדשה. הצילומים החלו במעון ראש הממשלה בארוחת בוקר משותפת עם רה”מ ועם רעייתו שרה, ומשם המריאו הצעירים עם נתניהו לעיר הבה”דים שבדרום וחזרו ללשכת ראש הממשלה. בלשכה בירושלים הם קיבלו הצצה אל מאחורי הקלעים של עבודתו ולבסוף גם ביררו עימו סוגיות שונות בראיון.

הנציגים הישראלים נגד הארמנים בתחרות הסטארטאפים “ווביט”: תיכנסו רק לרגע ותצביעו עבור Student Hive בקישור הבא Info and Vote ותעזרו להם לנצח.

בצילומי הסרט נועד נתניהו עם יונתן שיפנבאור, אחד מהנערים שהופיעו בסרט ואשר אביו הטייס נהרג. רה”מ התרגש כאשר הנער סיפר לו כי “נולדתי בתאריך שבו נהרג אחיך יונתן”. לקראת סיום היום המשותף, אחד הנערים שאל את נתניהו האם חוסר התכנון המתמשך לא נמאס עליו. “יש רבים שירצו שיימאס לי, אבל לא נמאס לי ואני מתכוון להמשיך עוד זמן רב. יודעים למה? אני מרגיש שאני שומר על הבית. שלי, ושלכם”, אמר נתניהו. ברגעים דרמטיים אלה חסר קלוז אפ על נתניהו מוחה דמעה ומעבר חד למטוס קרב ממריא בדרך להשמדת הכור בבושהאר.

וואלה: “מאוחר יותר, נתגלעה שיחה טבעית בין ראש הממשלה, שהוא גם אדם פרטי ואח שכול; ובין יונתן, הילד ששכל את אביו לפני שנים לא רבות. היו שם כמה רגעים שביצבץ מתוכם אדם שאנו לא רגילים לראות. בנימין, או ביבי, האח של יוני. זה שלא עושה שימוש מושכל במשפחה שלו, ובשרה שלו המשתדלת הרבה-מדי, ובהצטנעויות המזויפות שלו. פשוט אדם; אדם שלבו יוצא אל ילד שעדיין רואים לו את הכאב קורע את העיניים.

אם “יום בחיי ראש הממשלה” היה יכול להיות מורכב מרגעים כאלו, ולא מכל התסריט המסורבל, המסרים התועמלניים, הקריינות הדביקה והעריכה המוזיקלית המצמררת – אולי היה פה באמת סרט תיעודי. ועוד אחד כזה שמצליח בלי להשתדל כל כך. אבל מה שאנחנו קיבלנו היה את תעמולת הפוסט בחירות הצינית ביותר שאפשר היה להשחיל מבלי לחטוף מהרשות השנייה. לא שום דבר אחר. ורק אל תשכחו לספר בבית, כן?”.

עכבר העיר: “אתמול בתכנית לא היה מפתיע לגלות שאף אחד מהזאטוטים לא שאל את ראש הממשלה לאן נעלמו קצבאות הילדים, מה בדיוק קרה בבר און-חברון, מדוע שרה צעקה על העוזרת, ומה הסיפור עם פרשת ביביטורס. הרי הם בסך הכל ילדים. נבערים מתוקף גילם הצעיר, לא במקרה דווקא הם נבחרו להשתתף בתכנית. עבור ראש הממשלה שלנו, בערות היא כוח”.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן