10 תמונות של אדם וכלבתו

חן שובל כותב לנו:

“בקיץ שעבר נפרדתי ממכשיר הנוקיה הישן שלי ורכשתי סמארטפון ולראשונה בחיי היה לי ביד משהו שאפשר לצלם איתו תמונות. התחלתי לתעד רגעים משותפים עם הכלבה שלי, צ’יקה, אותה אימצתי מ”צער בעלי חיים” לפני 9 שנים ולהעלות לפייסבוק. אני לא צלם אבל תגובות החברים לתמונות היו חזקות. אנשים התרגשו ואני התרגשתי מהם.

“גיליתי את האינסטגראם והתחלתי לקבל תגובות נרגשות מאנשים שאינני מכיר אותם והם לא אותי. כמו שאמרתי קודם – אני לא צלם, אפילו מצלמה אין לי, אבל משהו בתמונות עורר באנשים רגשות חזקים. חלקם מצאו לכך הסבר וחלקם לא. כולם מדברים על עוצמה רגשית, על אהבה. את רובן המכריע של התמונות אני מצלם בעצמי, בעיקר בבית, על הספה, הפינה שלנו, במטרה לתעד את הרגעים האינטימיים ביותר בקשר המיוחד בין אדם לכלב, בין שתי נשמות שגורלן נקשר זו בזו. את רוב התמונות אני בוחר לערוך בשחור-לבן, כדי שהפוקוס יישאר על הרגע של החיבור והתקשורת בין צ’יקה וביני. באותו רגע מופלא, הצבעים לא רלוונטיים”.

הנציגים הישראלים נגד הארמנים בתחרות הסטארטאפים “ווביט”: תיכנסו רק לרגע ותצביעו עבור Student Hive בקישור הבא Info and Vote ותעזרו להם לנצח.

“לאחרונה, התמונות צברו תאוצה ברחבי האינסטגראם ובשבועות האחרונים 8 תמונות שונות שלנו נבחרו כ”תמונת היום” ב 16 אתרי אינסטגראם שונים בארץ וברחבי העולם ושטף התגובות האישיות שאני מקבל מאנשים מארצות ומדינות שונות רק הולך וגובר”.

הנה מיטב התמונות של חן וצ’יקה:

ig_europe@

 

ig_philillines@ – פרס התמונה המקורית

 

אתר “הפטריה”

bnw_demand@

 

@mafia_moments

 

@ig_athens

 

@igersisrael

 

 

 

חן שובל באינסטגרם

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן