רופא שיניים רוצה לשבט את ג’ון לנון באמצעות השן שלו

רופא שיניים קנדי רכש שן של ג’ון לנון המנוח עבור 31,000 דולר בחודש נובמבר, 2011. מי שחשב שזה רק הסוף של סיפור מטורף טועה טעות חמורה. זוהי רק ההתחלה לה לה.

הנציגים הישראלים בתחרות הסטארטאפים “ווביט” זקוקים ללייק שלכם כדי לנסוע ולהציג את “כוורת” בפני כל העולם. תיכנסו רק לרגע ותצביעו עבור Student Hive בקישור הבא – Info and Vote.

הרופא, מייקל זוק, הגה תוכנית מטורפת להשתמש בשן הנרקבת כדי לשבט את הכוכב המת. הוא מסביר בהודעה לעיתונות כי שלח את השן לאוניברסיטת פן סטייט, שם הוא מקווה שהחוקרים “יחלצו את הקוד הגנטי של לנון מהשן”.

זה לא צפוי לקרות כל כך מהר, כמובן. בשלב הראשון, החוקרים מקווים להצליח לשבט ממותה קפואה, אתגר שסיכויי ההצלחה שלו לא גבוהים. לאחר מכן, זוק מקווה כי אותה טכנולוגיה יכולה לשמש כדי לשבט את הדי אן איי של סולן הביטלס. ראשית על המדענים להמיר את תארי הרקמות לתאי גזע ואז ליצור מהם ג’ון לנון קטן.

גם אם המדע יעמוד בציפיות בשנים הקרובות, יש מכשול אחד מהותי שעומד בפני זוק: מולדתו, קנדה, אסרה שיבוט בני אדם ב-2004, כך שהוא ייאלץ למקד את המאמצים שלו מחוץ לגבולות ארצו. עוד על פרויקט שיבוט לנון באתר הרשמי JohnLennonTooth.com.

“הרבה מעריצים של הביטלס זוכרים היכן הם היו כאשר ג’ון לנון נורה”, אמר זוק, “אני מקווה שתינתן להם הזדמנות שנייה”. אני מקווה שהוא לא התכוון להזדמנות שנייה לזכור היכן לנון נורה בשנית.

“אם יהיה לי חלק קטן בהשבתו של אחד מכשרונות הרוק הגדולים ביותר זה יהיה מדהים”, הוא אמר. בינתיים, זוק עושה כמיטב יכולתו להפיק את מרב הרווחים מהשרידים של לנון: פסל מ”אבק השן”, אלבום תמונות של השן המתפוררת והשיר הפארודי Love Me Tooth.

זוק והשן

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן