שכנות רעה: מכתב שנאה נשלח להורים של ילד אוטיסט

הנה עוד אחד מהסיפורים שיגרמו לכם לאבד תקווה בעתיד המין האנושי: משפחתו של מקס בגלי, ילד אוטיסט בן 13 מאונטריו, קיבלה מכתב שנאה הנוגע לבנם, ועל זה שהוא “מעז” לשחק בחוץ, בסמוך לילדים אחרים, “רגילים”.

המכתב נשלח לבית סבתו של מקס, שם הוא מבלה את שעות היום. אחד מהתחביבים האהובים על הילד, הסובל מאוטיזם קשה, הוא להקפיץ כדור בחצר האחורית של הסבתא. במהלך המשחק, מקס גם מרבה לצעוק.

לאחת מהשכנות של הסבתה כנראה נמאס מהצעקות. המכתב שכתבה לא כולל שמץ של נימוס, הבנה או התחשבות בזולת – והוא אחד מהטקסטים המגעילים ביותר שיצא לנו לראות בזמן האחרון (תרגום למטה):

לגברת שגרה כאן.

גם אני גרה בשכונה הזו ויש לי בעיה!!!! יש לך ילד עם נכות מוחית ובופן מודע חשבת שזה יהיה רעיון טוב לחיות בשכונה כזאת??? האנוכיות שלך גורמת לזה שהילד מבלה כל יום בחוץ, והוא הופך למטרד גדול ובעיה לכל השאר עם זיהום הרעש שהוא כל הזמן עושה!!! הרעש שהוא עושה בחוץ נוראי!!!! זה מפחיד את הילדים הרגילים שלי!!!!! כשאת מרגישה שהילד האידיוט שלך צריך אוויר, קחי אותו לפארק יא טמבלית!!! יש לנו פארק עירוני!!! תני לו להתרוצץ במקומות האלה ולעשות שם את הרעש שלו!!!!!! תינוקות בוכים, מוזיקה ואפילו נביחות של כלבים הם רעשים נורמליים בזכונת מגורים!!! הילד שלך לא!!!!!!!

הוא מהווה מטרד לכולם והוא תמיד ישאר ככה!!! מי לעזאזל הולך לדאוג לו??? אף מעסיק לא יעסיק אותו, אף בחורה נורמלית לא הולכת להתחתן או לאהוב אותו, ואת לא הולכת לחיות לנצח!!! באופן אישי, אנח חושבת שצריך לקחת את כל החלקים הלא מפגרים בגוף שלו ולתרום אותם למדע. הוא לא טוב לשום דבר אחר!!! יצא לך ילד מפגר, תתמודדי עם זה… בצורה נאותה!!!!! איזה זכות יש לך לעשות את זה לאנשים שעובדים קשה!!!!! אני שונאת אנשים כמוך שמאמינים, רק בגלל שיש להם ילד עם צרכים מיוחדים, שהם זכאים ליחס מיוחד!!! אלוהים!!!!!

עשי לכל הקהילה הזאת טובה ענקית ותעברי דירה!! עופי!!! היעלמי!! לכי מכאן ותסתלקי מסוג כזה של שכונה!!! לכי לחיות בקארוון ביעד או משהו עם הילד הפרוע שלך!!!! אף אחד לא רוצה שתמשיכי לחיות כאן, ולאף אחד אין את האומץ לספר לך!!!

עשי את הדבר הנכון וערכי לו המתת חסד!!! כך או כך, לכולנו יהיה טוב יותר!!!

בכנות,

אמא אחת עצבנית

הדבר היחיד שמעודד בכל הסיפור הזה הוא היחס של שאר תושבי השכונה – שהתקשו להאמין שבקרבם חיה אישה כל כך חסרת רגישות, וערכו לכבוד מקס אירוע בו הם הבהירו שאין להם שום בעיה איתו.

משפחתו של מקס פנתה למשטרה, ואם האישה שכתבה את המכתב תאותר, הם מתכוונים להגיש נגדה תביעה משפטית.

דרך Gawker

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן