למה פשט צוות ימ”מ על חווה אורגנית קטנה?

למה פשט צוות ימ”מ אמריקני בשבוע שעבר על חווה קטנה בארלינגטון, טקסס?

הסיפור המוזר הזה מעסיק לא מעט אנשים. הפשיטה של צוות הימ”מ ארכה עשר שעות ונעזרה בסיוע אווירי. צוות השוטרים הסתערו על המקום כשבידיהם צו חיפוש אחר שתילי מריחואנה, שלא נמצאו בחיפוש בחוות Garden of Eden. החוואים ותושבי המקום סיפרו לערוץ המקומי של NBC בדאלאס כי הסיבה האמיתית לפשיטה הייתה אכיפת נוהל תקין.

המשטרה החרימה בפשיטה שיחי פטל שחור בגובה 43 ס”מ, 15 צמחי במיה, 14 שתילי עגבניילו, דשאים וחמניות לאחר שהשוטרים ריכזו את התושבים בתוך הבית באיומי אקדח למשך חצי שעה לפחות, מסרה בעלת החווה שלי סמית.

רשויות אכיפת החוק האשימו בשבועות האחרונים את Garden of Eden בשורה של הפרות, בהן “דשא שצמח גבוה מדי, שיחים שצמחו קרוב מדי לרחוב, הוצאת ספה ופסנתר לחצר, גזם עצים שלא נערם כראוי, מעקה לא תקין בצד הבית וחוסר ניקיון כללי במתחם. לדברי סמית, המשטרה הציגה את צו החיפוש רק שעתיים לאחר שהחלה בפשיטה וכי השוטרים הסתירו את תגי השמות שלהם על מנת שלא יזוהו, על פי ערוץ WFAA. רק תושב אחד נעצר בפשיטה, קווין איקר, בגין עבירות תנועה.

מועצת העיריה של ארלינגטון מסרה בהצהרה כי שכנים הגישו תלונות על החווה. הם הביעו חשש כי “התנאים בחווה יפריעו להם ליהנות מהקניין שלהם והם עומדים בסתירה לערכי הקניין וההתנהלות התקינה של הקהילה”. על פי המשטרה, פשיטת הימ”מ הגיעה בעקבות מספר תלונות שהתקבלו במשטרת ארלינגטון לפיהן בעלי החווה מגדלים שתילי מריחואנה במתחם. עם זאת, על פי ההצהרה, לא התגלו כל צמחי מריחואנה במקום.

מדובר במקרה אחרון מבין כמה בו נעשה שימוש בצוותי ימ”מ מזוינים כדי לאכוף עבירות לא חמורות. ערוץ מקומי של Fox דיווח בשבוע שעבר כי המשטרה במחוז לואיס, מונטנה השתמשה בצוות ימ”מ כדי להגיש צו מנהלתי. המשטרה עשתה שימוש בצוותים דומים בשנים האחרונות כדי לערוך בדיקת אלכוהול בברים ובדיקות רישיונות במספרות. במקרה אחד נעשה שימוש בצוות ימ”מ כדי לפשוט על בר גייז באטלנטה משום שהמשטרה חשדה שהעובדים והלקוחות במקום עושים סקס פומבי. בדיקה שנערכה מאוחר יותר גילתה כי המשטרה המציאה את הטענות אלה. פשיטות אחרות של הימ”מ נערכו על חוות איימיש שנחשדו במכירת חלב לא מפוסטר ועל חברות שמגדלות מריחואנה רפואית. רדלי בלקו, שכתב ספר על המיליטריזציה של כוחות השיטור בארה”ב (Rise of the Warrior Cop: The Militarization of America’s Police Forces) מדווח על המקרים האלה בהאפינגטון פוסט.

תמונת שער: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן