מי לא מכיר את המיילים השיווקיים של חברות שמגיעים אלינו לתיבת הדואר הנכנס, תמיד יש את השם שלכם, תמיד יש מסר קליט שנועד לגרום לכם ללחוץ ותמיד הניוזלטר מכיל מוצר או שירות שנצטרך לשלם עליו.
באיזה שהוא שלב נמאס לי לקבל את המסרים הללו וכתבתי סטטוס משעשע על כך שלאט לאט התפתח למלחמת ממים שלמה על העדכון החדש של Gmail.
תמונה של הסטטוס:
גם לי נמאס מכל הגורואים שמשכנעים אותי שעל ידי שיווק בניוזלטר אני אביא יותר לקוחות, אמנף את התנועה שלי יותר טוב ובכלל יש עשרות גורואים כאלה שצצים בכל שבוע שרוצים ללמד אותי על שיווק בדואר אלקטרוני.
ובכן, גוגל הולכת לשים רגליים לכל הגורואים 🙂 הולך להיות שמח. קישור ישיר לפוסט.
העדכון החדש לתיבת הדואר הנכנס תשלח את כל המיילים השיווקיים ללשונית נפרדת (Tab), כלומר לא נראה אותם יותר בדואר הנכנס, נראה אותם אך ורק בלשונית חדשה שנקראת promotion, מן הסתם אף אחד לעולם לא יגש ללשונית הזו ולכן חברות שכל מערך השיווק שלהם בנוי על ניוזלטרים הולכים לספוג מכה לא קטנה, לכל לקוחותיהם המשתמשים בג’ימייל כדואר נכנס.
ממים נבחרים מתוך השרשור המשעשע:
אתם מוזמנים להכנס לשרשור, להוסיף כאלה משלכם, או סתם לראות את כל שאר הממים המצחיקים שנולדו בעקבות הסטטוס הזה. ולכל הגורואים של השיווק בניוזלטרים אני מאחל לכם בהצלחה.