זה מה שחמוד בעולם: פארודיה עוקצנית על תוכניות הילדים המתוקות

כל הורה ששומר על חוש ביקורתי ביחס לתכנים שמזינים את ילדיו שואל את עצמו לא פעם “מה זה השיט הזה?”. קלטות ילדים נוטות להיות אינפנטיליות במובן הרע של המילה ולעתים פשוט מטופשות: מבוגרים מתיילדים, אומרים דברים “מתוקים” במקום להפעיל דמיון ולהתייחס לקהל היעד שלהם בכבוד הראוי לו.

גם לרוני הדר ואורי אוריין (הפרח) נמאס מכל הזבל הסכריני של היובלים והמיכליות ועל כן כתבו פארודיה על קלטות ילדים כאלה. הסרטון של רוני פפיוני ופוטי הפטוניה מצחיק כי הוא מדויק ועצוב מאותה סיבה בדיוק.

דני איסרליש, הבמאי, הצלם והעורך: “שלושתנו שחקנים שבין השאר מתפרנסים גם מהצגות ילדים ורואים את הטוב והרע שבעולם התוכן לילדים. יצא לנו לראות לא מעט קטעים מהופעות קניונים וקלטות לילדים שנראה שנכתבו בזמן שראשו של הכותב היה נתון בואקום קשה – גביב אקראי של מילים מתחרזות, עם מסר קלוש אם בכלל קיים.

“רוני ואורי זיהו פוטנציאל אדיר לצחוקים, עם האפשרות גם לומר משהו להורים: שימו לב מול מה אנחנו מושיבים את ילדינו! הרי תוך כמה דקות הם מדקלמים את הקלטת ואנחנו נשארים עם כאב הראש.

“המצער הוא שגם ההורים ברוב המקרים – ואת זה מוכיחים נתוני המכירה של הקלטות למיניהן – לא שמים לב לתוכן. הילד שותק והם פנויים לדפוק שניצלים. זו מחאתנו! וזו הנאתנו…”.

מילים: אורי אוריין ורוני הדר

בימוי, צילום ועריכה: דני איסרליש
לחן והפקה מוסיקלית: אמיר לקנר
הקלטות ומיקס: גל לב
תלבושות: יעל גולדברג
השכרת ציוד: ד”ר עופר אלדר
משחק: רוני הדר – רוני פפיוני, אורי אוריין – פוטי הפטוניה
צילומי יח”צ – יאירה יסמין

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן