נהוג לחשוב שכדי להציל את העולם צריך להיות בעל קשרים, הון רב או מינימום להיות גיבור על…
היום יצאנו יחד עם תמיר- תאגיד מחזור האריזות בישראל, בקמפיין שמוכיח אחרת – כל אחד יכול להציל העולם (אפילו ילד קטן) רק אם יצטרף למהפכת מיחזור האריזות שמתחילה היום!
בקמפיין שכולל פרסומת טלוויזיה, מיניסייט ופעילות פייסבוק, תמיר עוזרת לצופים להכיר את פתרונות מיחזור האריזות השונים הקיימים בישראל ומעודדת אותם להצטרף למהפכת מיחזור האריזות.
הפרסומת:
בפעילות הפייסבוק, שמהווה קמפיין משלים לפרסומת בטלוויזיה, אנו מזמינים את ההורים לעצב פוסטר גיבורי-על אישי עם תמונת הפנים של ילדיהם, תחת קונספט העל “מעכשיו, כווולם יכולים להציל את העולם”.
1000 הראשונים יקבלו את הפוסטר שעיצבו מודפס באיכות גבוהה עד הבית.
קישור לפעילות: www.facebook.com/Tamir.recycle/app_146601368871447
במיניסייט הגולשים מקבלים את כל המידע שרצו לדעת ולא העזו לשאול על מיחזור אריזות ועל מגוון פחי המחזור ברשויות השונות.
קישור למיניסייט: http://www.arizot.org.il/
אז מה אתם עשיתם בשביל להציל את העולם?
קרדיטים:
גליקמן נטלר סמסונוב , gns digital מנכ”ל- רועי גפן, סמנכ”ל דיגיטל – עדי לוי, מנהל קריאייטיב – אסף פיידר, ניהול לקוח – מאיה סולוטניק ונעמה ברנס-פרנקל, קופי – לירית גיא, ארט – אור סבג, עיצוב – אוהד ביקובסקי ונעמה אביאור, מנהל מדיה חברתית – אורי בז’רנו, תקציבאי מדיה חברתית – גיל מגן.