רונה מחפשת את הבחור שנסע איתה בקו 5 (ויראלי)

אם נאמין לסיפורה של רונה, היא בסך הכל בחורה רומנטית שפלירטטה עם בחור במהלך נסיעה באוטובוס, אבל התביישה לבקש ממנו את מספר הטלפון שלו. במקום לוותר על ההזדמנות הרומנטית, החליטה רונה לחפש את הבחור שלה – ויצאה בקמפיין של ממש בנסיון לאתר אותו.

מי שהסתובב היום בתל-אביב אולי ראה את הקמפיין של רונה מודבק על מוניות שירות. “ב-7.8 נסענו ביחד בקו 5, ופיספסנו את ההזדמנות להכיר… אם אתה רואה את זה, או מישהו מזהה אותו אשמח להכיר…”, נכתב בפרסומות שהודבקו על מוניות, ביחד עם קישור לעמוד פייסבוק ומספר הטלפון של רונה.

זה הזמן להפעיל את חוש הציניות שלה. עד כמה שנחמד להאמין שאכן מדובר במחווה רומנטית לאיתור בחור חמוד – רוב הסיכויים שמדובר בקמפיין ויראלי, ככל הנראה לשירות היכרויות כלשהו.

המספר שפרסמה רונה איננו מחובר. עמוד הפייסבוק שהיא פרסמה הוא עמוד (לא פרופיל אישי), שנפתח כביכול לצורך מציאת הבחור. הבעיה? העמוד הזה נפתח כבר ב-25.7, שבועיים לפני התאריך בו רונה נפגשה עם הבחור החמוד שלה באוטובוס.

סביר להניח שבימים הקרובים נגלה את האמת על סיפורה של רונה. ההימור שלנו – כאמור, הוא אתר הכרויות כזה או אחר.

מה דעתכם – האם מדובר במסע פרסום מקורי ומגניב, או עוד פרסומת שמנסה להיות ויראלית ו”צעירה” אך שקופה מדי בהיותה לא אמיתית? או שאולי אתם עדיין מאמינים ברומנטיקה, וחושבים שהסיפור הזה אמיתי לגמרי, ושרונה רק רוצה למצוא את אביר חלומותיה?

(תמונת המונית דרך הפייסבוק של עומר שמיה)

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן