המשפחה רצתה לראות “לאן אלוהים יוביל אותה” – ואבדה בלב ים

לפעמים עדיף להסתמך על כלי ניווט מאשר על אלוהים: משפחת גאסטונגוואי החליטה שנמאס לה לחיות בארצות הברית, שלטענתה פוגעת בחופש הדת שלה – והלכה לאיבוד בלב ים במהלך החיפוש שלה אחרי האל.

המשפחה מנהלת אורח חיים נוצרי קיצוני. היא מאמינה שיש להוציא את ההפלות מחוץ לחוק, לטפל ביד קשה בהומוסקסואלים ולבטל כל קשר בין המדינה לכנסיות, כדי שהאחרונות יפסיקו להיות “מנוהלות על ידי המדינה”. בקיצור – הם לא ממש אוהבים את החיים הדי ליברליים בארצות הברית, שלא עומדים בקנה אחד עם אמונותם.

ההחחלטה של משפחת גאסטונגוואי היתה לארוז את המשפחות, לעלות על כלי שיט פרטי משלהם ולצאת לכיוון איי קיריבאטי, קבוצת איים קטנה בחצי הדרך בין הוואי לאוסטרליה. למה דווקא שם? “לא רצינו מקום שיהיה גדול מדי”, הסבירה אם המשפחה בת ה-28.

המשפחה, שכללה חמש נפשות (שני הורים, שני ילדים וסבא) יצאה להפלגה שלה בתקווה שאלוהים יוביל אותה ליעד – מה שהתברר די מהר כשטות. הסירה שלהם נקלעה למספר סופות שהוציאו את אמצעי הניווט שלה מאיפוס – וגרמה להם ללכת לאיבוד בלב ים.

91 ימים שהו בני המשפחה על סיפון הסירה שלהם. בימים האחרונים מלאי המצרכים שלהם היה כה דליל, עד שהם התקיימו בעיקר מדגים טריים, מיץ וקצת דבש. בשום שלב הם לא פחדו שהם הולכים למות – והאמינו שבסופו של דבר האל הטוב יציל אותם.

תמונה דרך Gawker

וזה קרה. לאחרונה חברי המשפחה נתקלו בספינת דיג מוונצואלה, שעזרה לה לנווט לחוף מבטחים בצ’ילה. כשהקפטן דיבר איתם, הוא שאל אותם: “אתם יודעים איפה אתם? אתם באמצע שום מקום!”.

אתמות הסתיימה הסאגה של המשפחה – כששגרירות ארצות הברית בצ’ילה מימנה לה טיסה בחזרה לארצות הברית ולבית שנטשה. מעניין אם הם יפרשו את זה כרמז מאלוהים – או שינסו שוב לברוח משם, רק הפעם עם מצפן.

מקור: Gawker

אילוסטרציה: Shutterstock

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן