ברוסיה אדם כותב מחדש הסכם עם חברת אשראי, תובע אותה על הפרת חוזה

דמיטרי אגרקוב לא פראייר, והוא דוגמה ומופת. אם אתם כמו רובנו לא נוטים לקרוא הסכמים, האיש הזה הוא הגיבור שלכם. 

בשנת 2008 אגרקוב, אזרח רוסי בן 42, קיבל הצעה במייל מחברת האשראי Tinkoff Credit Systems. לאחר שקרא את האותיות הקטנות, אגקרוב החליט כי תנאי החוזה לא מקובלים עליו. 

הוא תיקן את החוזה וכלל בו את התנאים שלו להסכם – בכלל זה אפס ריבית וללא קנסות או עמלות. הוא שלח את החוזה המתוקן לחברת האשראי. 

על פי אתר החדשות Kommersant, אגרקוב אף כלל בהסכם המתוקן שלו קנסות לחברת האשראי אם לא תעמוד בהסכם. 

סך כל ההפרות עשויים להסתכם בקנס של שלושה מיליון רובלים (בערך 91,400 דולרים) בעוד ביטול החוזה יעלה לחברת האשראי שישה מיליון רובלים. 

חברת האשראי לא הבחינה בשינויים שערך בהסכם והנפיקה עבורו כרטיס אשראי בשמו. עורך דינו של אקרקוב, דמיטרי מיכאלביץ’, טוען כי הבנק אישר את תנאי הלקוח לחוזה בכך ששלח לו כרטיס אשראי ועותק של הסכם ההצטרפות המאושר.

כעבור שנתיים טינקוף תבעה את אגרקוב על אי תשלום חובו והעמלות הנלוות. התיק הגיע לבית המשפט, שפסק לטובתו של אגרקוב, ודרש ממנו רק לשלם את החיובים עבור הרכישות שביצע ללא כל עמלה נוספת. 

אגרקוב הגיב בתביעת נגד על סך 30 מיליון רובלים (914,000 דולרים) הוא צירף לתביעה את הקטעים המודגשים שתיקן בחוזה ודרש כי הבנק יעמוד בתנאי ההסכם ביניהם, בכלל זה קנס על הפרת חוזה.

אולג טינקוף, מנכ”ל החברה התובעת, מיהר לכנות את התביעה “מופרכת” בהתייחסות בטוויטר וצפה כי בסופו של דבר אגרקוב יורשע בהונאה. התיק יידון בבית המשפט בחודש ספטמבר.

דרך האפוסט

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן