ליידי גאגא מתרגלת את שיטת אברמוביץ’ בעירום

האם תהיתם מה עושה ליידי גאגא בזמנה הפנוי? גם אני לא, אך משום מה קשה להאמין עליה כי היא מנהלת חיים בורגניים משעממים של אורגיות, סמים והוט קוטור כפי שניתן לצפות מכוכבים בסדר הגודל שלה. על כן, הגילוי הבא לא מפתיע במיוחד.

בשבוע שעבר השתתפה הליידי בסדנה בת שלושה ימים בשיטת אברמוביץ’ בניו יורק. הוגת השיטה, אמנית הפרפורמנס הסרבית מרינה אברמוביץ’, הנחתה את גאגא בתרגול המיועד להעמיק את מודעות המשתתפים לחוויה המנטלית והפיזית שלהם ברגע הנוכחי.

עבור גאגא, המשמעות הישירה מתפרשת כהיתר להתרוצץ ביער עירומה, לחשוף לעולם את גופה השזוף, עטור בקעקועי חד קרן, בעוד היא מוקפת בקריסטלים. נשמע ונראה לגיטימי לחלוטין.

ראו גם: תעלומת הפות הנעלם של ליידי גאגא (לא בעבודה)

חשוב לציין כי גאגא נשבעה “להיחשף לחלוטין” כדי למצוא השראה עבור אלבומה החדש, ARTPOP, ואין יותר חשוף מלהיות מתועדת עירומה ביער עבור סרטון ויראלי.

על פי התיאור שלהם, שיטת אברמוביץ’ מיועדת לאפשר לאנשים “לפתח כלים על מנת לעמוד בהופעות ממושכות באמצעות סדרת תרגילים וסביבות שעוצבו כדי להגביר את המודעות לחוויה הפיזית והמנטלית ברגע הנוכחי”.

הגירסה הלא מצונזרת (כוללת עירום):

נראה כמו שילוב בין שיעור משחק להעצמה אישית לחוויה לרוחנית בטבע. כמו יוגה ואירובי ביחד, רק יקר יותר יחד עם אלמנטים מסרטים של דיוויד לינץ’. יש להם אפילו דף מימון המון בקיקסטרטר והם גייסו עד כה קצת יותר מרבע מיליון דולר מתוך 600,000 דולר.

אגב, זו אותה מרינה אברמוביץ’ שערכה ב-2010 מיצג ב-MoMA שבניו-יורק בו ישבה עשר דקות תמימות ושתקה מול אדם אחר מבאי התערוכה. אחד מהמבקרים היה האמן הגרמני אולאי, אהובה בעבר אשר לא פגשה שנים רבות. המפגש הטעון תועד במצלמה:

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן